Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling datum poll

Gestart door AceVentura, mei 17, 2018, 08:57:27 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jann

Citaat van: Somebody someone op juni 03, 2018, 06:49:12 PM
Wat is de leeftijds groep?  Van degene die meegaan ? Ook wat jongere mensen in de 20 ?

Ik ben 20 en wil heeeeel misschien wel mee ('t is wel best ver)
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Ace89

Ik denk dat de groep best divers gaat zijn  :cheerleader: Ikzelf ben 29
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

AceVentura

Ik denk dat het met leeftijd inderdaad behoorlijk uiteen gaat lopen, ik ben 40.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Bubble

Anders goed is ook goed

Stravagante

Citaat van: Somebody someone op mei 17, 2018, 05:14:11 PM
Graag op 1 juli 23 en 24 juni ben ik op Graspop tot Graspop?  wil ik beetje zuinig doen met mijn geld xd wel zin om om meetup te doen in efteling. Veel te lang niete geweest xd

GRASPOP! Daar ben ik de volle 4 dagen.

Zou hier ook graag aan mee doen, al veel te lang niet meer onder de aseksuelen geweest. 1 juli heb ik ook een verjaardagsfeest in Utrecht helaas, en Kaatsheivel is mij net wat te ver weg.
Veel plezier daar voor de mensen die gaan!
When you raise the most valid of points, you will be grazed by the most hollow of souls, and the most vacant of personages.

AceVentura

Je kan helaas maar op 1 plek tegelijk zijn Stravagante.

Als ik het topic zo door lees kom ik tot de volgende deelnemers:
Zeker:
AceVentura
Bubble
Kreaky
Nikkinda
Somebody Someone

Nog niet zeker:
Wynter

Wie mis ik nog? (of wie staat verkeerd op het lijstje? dat kan natuurlijk ook)

Het gaat sowieso gezellig worden  :cheerleader:
* AceVentura heeft er zin in
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fred uit Amsterdam

Ik  wil ook wel om de hoek komen kijken. Als blijkt dat jullie en ik elkaar prettig vinden, trekken we saampjes op!

Ace89

Citaat van: Wynter op juni 03, 2018, 06:57:28 PM
Citaat van: Somebody someone op juni 03, 2018, 06:49:12 PM
Wat is de leeftijds groep??  Van degene die meegaan ? Ook wat jongere mensen in de 20 ?

Ik ben 20 en wil heeeeel misschien wel mee ('t is wel best ver)

Waar kom je uit de buurt? Misschien kan er een carpool geregeld worden.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Jann

Citaat van: Nikkinda op juni 08, 2018, 10:16:21 AM


Waar kom je uit de buurt? Misschien kan er een carpool geregeld worden.

Groningen/Drenthe dus wel echt aan de andere kant van het land  :-X
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

AceVentura

Uiteraard ben je welkom Fred  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ace89

Voor wie de kosten een groot struikelblok zijn: ik heb nog een kortingsbon van 10 euro van de AH. Misschien dat dat net het steuntje kan zijn om toch gezellig mee te gaan  :cheerleader: Mocht je interesse hebben, stuur dan even een PB.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Willem

Op 30 juni heb ik mijn Waasmunster 10 miles loopwedstrijd, die gaat voor alles ... :-) ...en dan ga ik zondag 1 juli lang uitslapen :-)
Maar vanaf de (late) namiddag is er kans dat ik toch nog afkom.
Het maakt mij niet zoveel uit  ;D 
(Vorige maandag-avond was het nog heerlijk zonnig-warm-en-kletsnat in de Piraña  :bloos: )
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

AltijdDruk

De Efteling in het hoogseizoen... Zit nog te twijfelen maar ik vrees dat dat voor mij niet de beste beslissing gaat zijn aangezien ik horendol word van gillende en krijsende kinderen. Wie weet bedenk ik me nog, ook al vermijd ik de Efteling al jaren. In dat geval horen jullie het nog.

Mochten jullie (of sommigen van jullie) echter besluiten om de dag af te sluiten met een etentje ergens in die buurt, laat het dan maar weten :) Daar sluit ik graag bij aan als het bereikbaar is met openbaar vervoer.

AceVentura

Het zal inderdaad een drukke bedoeling zijn AltijdDruk. Zolang we op de dag zelf maar weten of we op je moeten rekenen maakt het mij niet zo veel uit wanneer je de keuze maakt.

De dag afsluiten met een etentje lijkt mij erg leuk, juist binnen de Efteling zijn daar weer erg leuke gelegenheden voor. De enige die ik daar buiten ken is een McDonalds die in de buurt zit.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Voor wie gebruik wil maken van de AH kortingskaartjes: Die kan je alleen dit weekend nog inleveren.
Ik had ze zelf ook, en heb vandaag maar even de kaartjes gehaald.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler