Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Willems visie op polyamourie

Gestart door Willem, mei 18, 2018, 02:14:54 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willem

Ik heb hier vroeger (2008-2012... ) een pleidooi gevoerd voor "functionele" polyamorie...
Ik ben hiervoor toen (via privé berichten) bedankt door sommige leden (die me schreven dat mijn shock-therapie hun leven veranderde) ,
en door ander leden aangevallen (publiek en privé) met uitzinnige beschuldigingen. 
Ik ben hier heel wat jaren niet aktief geweest, wegens vijandschap vanwege sommigen...
Ik heb zelf NIETS meer te verliezen  (11 jaar geleden mijn totale soulmate partnerverloren ... aan kanker),
61 jaar, zéér aktief op allerlei vlakken, onder andere in de sport, ook politiek ,
en in AVEN Vlaanderen met extreem negatieve ervaring over çAVARIA (Kernwerking Antwerpen) met poging om asexuelen voor hun SUBSITIEKAR te spannen (GELD was de drijfveer om asexuelen binnen te rijven... degoutante uitwas van subsidiewetgeving en immorele houding van de çavaria leiding in één hand... , ik was daar, heb alles gezien, gehoord, en scherp veroordeeld, toen, op de çavaria hoofdzetel)

SORRY, niemand moet mij hier nog iets wijs maken. 
Iedereen heeft zijn eigen toekomst in handen. 
Asexualiteit is eenvoudigweg een minderheidspositie, ZONDER "ziekte" trauma, gewoon puur natuurlijke minderheid. Slechts 1 - 2% wereldwijd. Niet veel. Dat verklaart ALLES.
Als mensen die NIET tot deze minderheid behoren nu eens eindelijk TENMINSTE willen beseffen dat de wereld der NATUURLIJKE geaardheden, NIET stopt bij henzelf, dan zijn we een gigantische stap verder.
Nee, ik ben echt niet vriendelijk tegenover "meerderheden".  Nooit meer. Daar ben ik intussen te "oud" voor ...... lol
Iedereen mag zijn eigenheid 100% beleven, maar geen enkele meerderheid heeft het recht zich op te dringen, met de arrogantie van dictator op basis van meerderheidsmacht...
Ik heb al 11 jaar "shocktherapie" teweeg gebracht door NIET zacht te zijn.  Waarvoor mensen mij achteraf persoonlijk bedanken. 
Ik zal dat nooit meer veranderen. 

>>>
Je kiest ZELF je leven, je partner, je overtuiging...  omdat je zo BENT.
Dit is "ECHT"
Als je iemand ontmoet, moet je die dan ook 100% als "echt" begrijpen, aanvaarden, respecteren.
MOGELIJK, zijn jullie/wij geen match.  PRIMA, maar dat is nooit een reden om mekaar de duvel aan te doen. 
OFWEL aanvaard je de andere 100% zoals ie van nature is, OFWEL ga je uiteen.  ........... OFWEL (derde optie) verlaat je het dogma van "monogamie" en stap je in een gezonde, open vorm van polyamorie. Omdat gewoonweg niet ALLE aspecten van het leven, steeds in één persoon passen... 

"Liefde" en "sex"... KUNNEN gescheiden zijn/worden.  ONTEGENSPREKELIJK  !!! 
GROET


Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner