Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Informatie over de flyers.

Gestart door Ereinion, november 01, 2006, 07:22:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Hoi Suzanina,

Bij mijn weten berusten er op deze flyers geen exclusieve rechten van één persoon. De flyers zijn het resultaat van een consensus van jaren terug, in ieder geval van vóór 2012. Bij mijn weten mag je ze vrij gebruiken: 't is voor de goede zaak.

Dit is meteen een goede gelegenheid om te vertellen dat ik ook een bewerking heb gemaakt van de bestaande flyer: iets minder tekst, en een kort kernachtig web-adres.
Je kunt kiezen welke je het beste bevalt.




en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Imogen

Dank Edewecht! Ik heb de flyer in Paint wat aangepast en de info voor de Aseksuelen Salon toegevoegd. Dan kan ik het maandag uitprinten en o.a. bij het Zelf Regie Centrum ophangen. Ook bij wijkcentra en de bieb.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PN8F6MOW-D.jpg

Misschien dat er mensen zijn van dit forum die de flyer voor de Salon zelf willen uitprinten en op willen hangen in wijkcentra/bibliotheek bij hen in de buurt. In steden die bij Nijmegen in de buurt liggen....
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

Kijk, Suzanina, zo kan het dus. De flyer is soort van "public domain" (binnen AVEN! >:(  :D  ), en je zou 'm zelf kunnen aanpassen.

@Imogen:  :klap:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

suzanina

OK! dank u!!

Ik moet ook een facebookgroep oprichten voor het Roze Huis, dus ik ga daar ook werk van maken.
Als alles goed loopt dan zal in oktober de eerste bijeenkomst in het Roze Huis in Antwerpen zijn.

Ace89

Flyer hangt inmiddels op het werk, pontificaal naast de LBGT poster  :)
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Imogen

"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Briggy

Heb er 1 achtergelaten bij de Albert Heijn! Alleen seks? Liever niet! was te zien, denk, dat valt op!  ;D
12-1-2015 <3 MarkA

Edewecht

*Edewecht haalt dit topic uit de motteballen

Dit naar aanleiding van de meeting in boekhandel Savannah Bay in Utrecht. Daar heb ik beloofd om de huidige versie (eigen bewerking) van de flyer hier online te zetten. Nu blijkt dat die hier al staat (zie boven).

De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat de oorspronkelijke versie, door o.a. Ereinion en Jovi_Hobbes, hier te vinden is.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)