Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ace vlag

Gestart door Jann, juni 06, 2018, 11:34:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jann

Ik weet niet of in het goede topic zit maar ik anders mag het verplaatst worden!

Zijn er hier mensen met een Ace vlag en waar hebben jullie deze gekocht? Ik had er namelijk één besteld maar het paarse gedeelte is meer rood dus daar heb ik mijn geld voor teruggekregen. Nu wil ik wel graag een ace vlag maar opnieuw bestellen met de kans op een vlag met rood vindt ik niet een top-idee.

Duss iemand met website aanbevelingen?

Liefs,
Wynter
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Fricai

Dit is volgens mij het enige topic dat over dit onderwerp ging, is wel van lang geleden, de link daar doet het nog, misschien vind je het wat? Anders zou je misschien zelf even op zoek kunnen gaan (zoek op 'asexuality flag' of zo)? Of je kan het vragen op het Engelstalige forum, daar zijn vast wel mensen te vinden die ook zo'n ding hebben. :)

Edewecht

Citaat van: Fricai op juni 07, 2018, 05:43:26 AM

Dit is volgens mij het enige topic dat over dit onderwerp ging,(...)


Nee, hoor, er is een heel topic aan dergelijke merchandise gewijd: http://du.asexuality.org/index.php?topic=4792.0
De vlag die ik destijds gekocht heb, bevalt prima!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Jann

Bedankt voor de links :D
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

AceVentura

#4
Ik heb hier de vlag uit het Winkeltje van Jan (zie de link die Edewecht heeft geplaatst), en die ziet er ook prima uit. Het zal niet de beste kwaliteit zijn, maar hij voelt zeker stevig genoeg om met mijn gebruik nog een hele tijd mee te gaan.

Als je wil kan je bijvoorbeeld ook bij de Dokkumer Vlaggen Centrale (https://www.dvc.nl) een vlag laten maken. Het ontwerp van de Ace vlag is redelijk simpel (en als je wilt heb ik het denk ik nog wel voor je), dus dat moet ook lukken denk ik.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jann

ah tof! Ik heb één besteld uit een uk shop die in een van de linkjes stond, hoop dat hij mooi is :D !
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Jann

Ennn de vlag viel heel erg tegen.. Eigenlijk precies dezelfde als die ik al had, meer roodpaars dan diepdonker paars dus.. Ik denk dat ik maar even geen vlag meer hoef.. :(
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

AceVentura

Wat jammer dat die vlag zo tegen valt.
Hierbij wat cake om bij te komen van de teleurstelling:  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Mike99

Ik heb een ace vlag besteld bij AliExpress en ben er erg blij mee. De paarse baan is ook echt mooi paars.

Heb hier het linkje, bij de reviews staan ook foto's gemaakt door andere klanten.
http://s.aliexpress.com/i6rAje6b