Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ook even voorstellen...

Gestart door Christin, juni 08, 2018, 09:41:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Christin

Hallo allemaal,

Ook ik zal me kort voorstellen. Ik ben een vrouw van 27 jaar, omgeving Amsterdam. Hoewel de beschrijving aseksueel zeker bij me past, vind ik dit nog moeilijk te accepteren. Ik heb besloten hier een account aan te maken, omdat ik merk dat ik het best moeilijk en eenzaam vind om ermee om te gaan.

Ik hoop hier op herkenning, en misschien het ontmoeten van gelijkgezinden :). Dus hartstikke fijn dat dit forum er is!

Groeten,
Christin

Bubble

Hallo Christin, welkom op het forum! :cake: :cake:
Kijk lekker rond en neem de tijd voor de acceptatie. 
Anders goed is ook goed

Koffie

Er zijn regelmatig ontmoetingen en je bent hier sowieso onder gelijkgezinden. Dat alleen al kan helpen in het accepteren van jezelf. Welkom!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Welkom op het forum Christin,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Gelijk gezinden ga je hier zeker tegen komen :) We hebben af en toe bijeenkomsten, en je bent uiteraard welkom om daar aan te sluiten als je dat wilt.
Ik hoop dat je hier vind wat je nodig hebt om je aseksualiteit te accepteren. De ontdekking van iets als aseksualiteit kan grote invloed hebben, dus neem de tijd, er is geen reden voor haast.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Tineke.


Fricai


Christin

Hoi allemaal,

Dank voor het warme welkom, ontzettend leuk! En sorry voor vertraging   ;)

Ik ben zelf normaal niet zo van het forummen, mogelijk reageer ik daarom ook niet zo snel. Maar het lijkt me hartstikke leuk anderen te ontmoeten bij bijeenkomsten, dus die ga ik sowieso in de gaten houden!