Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Asexualiteit en BDSM.

Gestart door Crash, juni 22, 2018, 04:50:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Crash

Het is lang geleden dat ik hier actief ben geweest, maar kreeg pas een prive berichtje en mijn gedachten zijn in een korte tijd zo erg veranderd....ik vraag mij af of iemand zich hier in herkent.

First things first, Ik ben momenteel 'officieel' depressief. Voordat ik dit had probeerde ik manieren te zoeken om mijzelf af te leiden. En dan kom je in uithoeken uit op internet waar je het niet verwachtte. ZO ben ik bij BDSM beland en dit heeft erg mijn interesse gewekt.

Veel mensen linken dit meteen met seksuele handelingen maar dat is dus niet per se zo. Persoonlijk zou ik erg graag het een onderdeel van mijn leven maken om iemand te vinden die mij structuur, liefde en kracht kan geven op die manier. Is het raar om te zeggen dat ik er naar snak om iemand te 'dienen'? Ik ben altijd een persoon geweest die zijn vreugde haalt uit de vreugde van diegene die ik lief heb. Onderdelen zoals bondage winden mij dan wel ook op, het idee om controle weg te geven aan iemand die je compleet vertrouwd is iets wat mij heerlijk lijkt (in feite een soort huisdier worden). Ik kan hier nog veel dieper op ingaan maar dan liever in persoonlijke berichten...vind het lastig mijzelf helemaal open te stellen op deze manier.

*zucht* soms vraag ik mij af waarom ik niet gewoon normaal kan zijn. Niet dat ik denk dat hier echt iets mis mee is (ik doe niemand kwaad) Maar het is nog steeds een stom stereotype dat mannen geacht worden sterk te zijn heb ik het idee. En in de BDSM wereld zijn seksuele handelingen dan vaak wel weer belangrijk en ik weet nog niet zo goed wat ik daarvan moet denken....seks trekt me nog steeds niet aan, maar misschien dat dat ook nog veranderd als ik echt een vertrouwde band en passie voor iemand heb.

Iemand die dit herkenbaar vind? Als je het ongemakkelijk vind er hier op door te praten, stuur me ook gerust een berichtje. Vragen zijn ook welkom....Ik zie wel wat er gebeurt :)


AceVentura

Het komt niet heel veel voor, maar er zijn zeker meer topics hier op het forum te vinden over de combinatie aseksualiteit en BDSM. Als jij iemand zoekt om daar invulling aan te geven is er niets raars aan volgens mij.

Inhoudelijk kan ik je verder niet zo veel helpen, ik wil je wel veel succes wensen met je zoektocht.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Fricai

Citaat van: Crash op juni 22, 2018, 04:50:10 PMIs het raar om te zeggen dat ik er naar snak om iemand te 'dienen'?

Ik denk dat dat voor veel mensen wel raar is, omdat zij zelf nooit zo'n soort verlangen ervaren. Het is altijd lastig om gevoelens te begrijpen die je zelf nooit ervaart.

Citaat van: Crash op juni 22, 2018, 04:50:10 PM*zucht* soms vraag ik mij af waarom ik niet gewoon normaal kan zijn. Niet dat ik denk dat hier echt iets mis mee is (ik doe niemand kwaad) Maar het is nog steeds een stom stereotype dat mannen geacht worden sterk te zijn heb ik het idee.

Tsja, mannen zijn geëvolueerd om vooral goed te zijn in het neerknuppelen van wilde dieren en andere mannen. ;D Maar ik zie er ook geen probleem in als jij je met zoiets bezig wil houden, van stereotypes moet je je sowieso niks aantrekken. ;) Het is vast wel zo dat je in de meeste omgevingen raar aangekeken zou worden als je open over was, maar dit lijkt me ook wel een hobby/interesse die je gemakkelijk voor jezelf kunt houden, of enkel tussen jouzelf en een partner?