Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

International AVEN meet 2019 in Utrecht?

Gestart door Koloios, juni 28, 2018, 09:46:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Jann

Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Fricai

Citaat van: Edewecht op juni 30, 2018, 07:17:32 AM
Citaat van: AceVentura op juni 29, 2018, 09:59:36 PM

(...) dat we zo streng zijn met modereren (...)


??? :D

Ik ontken alles! We zijn poeslief. ;D

In ander nieuws, de eerstvolgende persoon die een spelfout maakt, WORDT PERMANENT GEBANNED! :schater:

AceVentura

Zullen we dan bij jou beginnen omdat je de fout maakt een HEEL ZINSDEEL IN HOOFDLETTERS te schrijfen?  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Interessant, een internationale meeting in Utrecht! Dan verwacht ik dat de organisatie dit tegelijkertijd met het Midzomergracht Festival doet. Maar ik zal niets nieuws zeggen, neem ik aan. :)

AceVentura

Het midzomergracht festival ken ik helemaal niet, het ziet er wel leuk uit  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

Somebody someome

Heb tijdje rond gehangen op engelse forum. Maar vind het behoorlijk verwarrende lay-out hebben

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Fricai

Die heb ik al ontmoet in Londen destijds. En Nat Titman, een andere pionier op het gebied van aseksualiteit op het internet (en schrijver van de originele F.A.Q. geloof ik).

Tineke.


Fifi

Ik had het al gelezen op het Engelstalige forum. Als ik op de betreffende dag kan, dan wil ik er wel heen.

Koloios

Nog even nog een update er staat nu een google poll op de Engelstalige site waar op de datum voor de meeting gestemd kan worden. Misschien wel interessant voor mensen die er heel graag bij willen zijn.
Data zijn ofwel eerste week van juni, ofwel eerste week van augustus geloof ik.

kim10


_wt

Citaat van: Koloios op september 06, 2018, 07:24:42 PM
Nog even nog een update er staat nu een google poll op de Engelstalige site waar op de datum voor de meeting gestemd kan worden. Misschien wel interessant voor mensen die er heel graag bij willen zijn.
Data zijn ofwel eerste week van juni, ofwel eerste week van augustus geloof ik.

Klopt! Voor diegenen die nog niet hadden gekeken, de opties zijn 9-15 juni en 4-10 augustus. Preciezere data komen nog, en details zoals of het in het weekend zal vallen etc. ook.  :)