Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

28 juli Pride Walk in Amsterdam

Gestart door Edewecht, juli 01, 2018, 07:03:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Mijn gok is dat dat niet zo zeer te maken heeft met de ace pride vlag, maar dat er helemaal geen vlagen mee mogen vanwege de ruimte die dat inneemt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Amber

Mij is verteld dat het komt omdat ze één thema aanhouden op die boot, dus waarschijnlijk hebben ze gewoon een COC vlag en misschien wat regenboogdingen. We krijgen ook allemaal een t-shirt enzo. Ben wel van plan om gewoon heel subtiel een ace vlaggetje op m'n gezicht te tekenen met schmink en m'n nagels in die kleuren te lakken, zodat er toch een beetje ace visibility is ;)

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: Amber op juli 04, 2018, 12:34:02 PM

Mij is verteld dat het komt omdat ze één thema aanhouden op die boot, dus waarschijnlijk hebben ze gewoon een COC vlag en misschien wat regenboogdingen. We krijgen ook allemaal een t-shirt enzo.


Toch wel grappig: zijn we met z'n allen enorm bezig met 'diversiteit', maar al die mensen op 1 boot moeten er wel hetzelfde uitzien. Hmm...

Citaat van: Amber op juli 04, 2018, 12:34:02 PM

Ben wel van plan om gewoon heel subtiel een ace vlaggetje op m'n gezicht te tekenen met schmink en m'n nagels in die kleuren te lakken, zodat er toch een beetje ace visibility is ;)


Yes!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

SKUGDY

Lijkt me opzich wel leuk om mee te lopen, kan iedereen daar zo aansluiten in die walk of moet je daar iets voor doen?

Bootjes heb ik zelf ook niet echt behoefte meer aan. Ben 2 keer geweest, in 2014 en in 2017. 1e keer is leuk om te zien, maar als je vaker gaat is het gwn eigenlijk een hoop van tzelfde/herhaling van vorige jaren.

Edewecht

Citaat van: SKUGDY op juli 06, 2018, 04:39:44 PM

kan iedereen daar zo aansluiten in die walk of moet je daar iets voor doen?


Je hoeft er he- le- maal nix voor te doen, SKUGDY :D . Het is alleen misschien wel handig om als aseksueel groepje te gaan - dus dan zouden we iets moeten afspreken. Of gewoon wachten tot je ons voorbij ziet komen en dan aansluiten.
Maar verder kan iedereen aansluiten: L, H, B, T, A, Q, I, P, en zelfs hetero's, waarom niet?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

He-le-maal niets? Hoe zit het dan met dat formulier wat we laatst verzonnen hadden wat je in drievoud en getekend door Rutte en Wim-Lex moest inveleren?  ::)  ;D

Ik weet inmiddels zeker dat ik er (helaas) niet bij kan zijn. Veel plezier,  :cake: en  :visibility: voor wie wel gaan  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Via dit berichtje zet ik dit topic nog even weer in de belangstelling.

Voor wie meegaat:
om 11.00 uur begint het bij het homomonument, met optredens en toespraken,
van 12.00 tot 13.30 wordt er gelopen, de eigenlijke Pride Walk, naar het Vondelpark,
alwaar de officiële opening plaatsvindt van de Pride Week, en verder 's middags Infomarkt, Sport & Spel, Vrolijkheid.
meer info: https://pride.amsterdam/events/pridewalk2018/ en https://pride.amsterdam/events/pride_park_2018/

Lekker overdag, je hoeft niet bij nacht en ontij naar huis.
En voor wie 11.00 uur te vroeg is... er is nog die hele middag in het Vondelpark ;D

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Er is ook voor de tweede keer een Pride at the Beach in Zandvoort:
https://pride.amsterdam/events/pride-at-the-beach/

Mogelijk is dat een stuk rustiger dan Amsterdam.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

IJskonijn

Het was mij vorig jaar goed bevallen, dus ik ben er ook weer bij! Lijkt me leuk om met meerdere aces samen te lopen. Ben te herkennen aan een knalroze rugzak (en ace-kleuren uiteraard :ange:)

Edewecht

Hoera! Een andere ace die meedoet :cheerleader:

Ik ben te herkennen doordat ik erg lijk op die man op m'n avatar, en ik draag een lange paarse rok. En m'n ace-shirt natuurlijk!

Ben van plan om ruim voor 11 uur bij het homomonument te zijn, waar het begint.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Amber

Ik heb zelf met twee vriendinnen afgesproken om 10:15 uur bij de piano op Amsterdam centraal voordat we naar het homomonument lopen. Let me know als iemand daar ook met ons wil afspreken! Anders vinden we elkaar vast nog wel ergens bij die walk. Twee van ons hebben een ace pride vlag, dus zichtbaar zijn we sowieso!

Edewecht

Joepie, nog meer aces!

Ik haak niet aan bij Amsterdam Centraal maar ga op eigen gelegenheid naar het homomonument - wil daar graag nog even bezinken (bezinnen?). Prima als we elkaar daar ontmoeten.
:)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Orosl

Heel veel plezier voor iedereen die meeloopt. Ik wens jullie een fijne dag toe. Helaas kan ik zelf niet komen door de reistijd die dat met zich mee brengt. volgende keer beter  ;D
Groetjes Iris
Do you know what you believe? But more important, do you believe what you know?

Edewecht

Wat ben ik blij dat ik gegaan ben. Morgen vertel ik er meer over. Bedankt allemaal! :cheerleader:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)