Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nieuw dus... free hugs!

Gestart door Koloios, april 05, 2018, 12:22:07 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bubble

Hoi Koloios,

Ik vind je voorsteltopic ontzettend leuk geschreven. Welkom hier, leuk dat je er bent!
Voel me nu wel bijna een minderheid hier, want ik ben geen bioloog :)
Anders goed is ook goed

Fricai

Citaat van: Koloios op april 06, 2018, 02:07:52 PMGezellig trouwens, al die biologen. Nu begin ik me wel af te vragen of al die mensen met shirts in ace-kleuren in mijn gebouw niet gewoon toeval waren. :D

We zijn overal! >:D

Willem

Ik ben helemaal fan van "Free Hugs"  ;D
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Michelle

Ik vind verlegen best schattig (of mag ik dat niet zeggen?).

Van harte welkom.

Koloios

Citaat van: Mozart op juni 10, 2018, 06:11:27 PM
Ik vind verlegen best schattig (of mag ik dat niet zeggen?).

Haha, nee prima hoor. :P

Al denk ik niet dat de meeste mensen dat denken, trouwens. Ik heb nogal last van een 'resting bitch face' en ben dus verlegen/afstandelijk, dus iedereen denkt geloof ik dat ik juist heel arrogant ben. :/ Ik probeer te laatste tijd wel echt op te letten op hoe ik over kom, maar dan moet ik daar wel voortdurend aan denken en dat is nogal vermoeiend.

Fricai

Citaat van: Koloios op juni 11, 2018, 09:41:11 PMIk heb nogal last van een 'resting bitch face'

:schater:

Ik herken dit trouwens, denk ik. Wat voor mij 'neutraal' is, vinden andere mensen vaak een 'boze blik'.

Eclectique

Hahahaha, heerlijk, dat verhaalverhaalverhaal van jou!
Je bent de eerste waar ik een reactie op geef vlak na zelf een voorstelrondje gedaan te hebben dus ik ga daar maar eens de juiste emoticon bij zoeken...(momentje).... :cheerleader: ja die!

Ik ben zelf geen bioloog maar wel verliefd op de natuur. Dat is een ding dat zeker is. Van kind af aan wist ik al dat de natuur te vertrouwen was en troost kan bieden. En dat je naar huisdieren moet gaan voor een oprechte knuffel.
De natuur zwijgt en is goudeerlijk. Als ik verdrietig was ging ik altijd naar mijn lievelingsboom, een superdikke beuk waar ik een eindje voor moest lopen. Als ik daar met mijn rug tegenaan ging zitten viel alle spanning van me af. Jaren later is dat stukje bos omgebouwd tot trekpleister voor hele gezinnen met kindjes. De Beuk, heet het. Compleet met terrasje en chill grasveld. Ik ben er laatst eens heen gegaan, was benieuwd of ik nog hetzelfde gevoel zou hebben bij de beuk en of we elkaar nog zouden herkennen. Ik liep het terrein op, zag inderdaad een enorme beuk die als centraal punt was gemaakt, bijna als een heiligdom, maar ik voelde niks. Er was veel veranderd op het terrein sinds ik er als kin kwam. Ik liep wat rond en ineens voelde ik weer dat verliefde gevoel. Bleek die beuk helemaal niet 'mijn beuk' geweest te zijn maar was het een beuk ergens verstopt in een hoekje.

Ik heb een blauwe en een roze tandenborstel. In mijn la liggen roze hipsters en blauw boxershorts, het is maar hoe ik 's ochtends wakker word.
Als je mokka, honing en pinda's heerlijk vindt, moet je zeker eens 'Misschien wisten zij alles' van Toon Tellegen lezen.
En Bojack heeft een leuke huisgenoot ;-)