Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

facebook foto

Gestart door Somebody someome, juli 10, 2018, 09:01:56 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Somebody someome

hier een foto waar wij worden genoemd. Bij elke seksualiteit hebben ze de definitie goed, behalve.. Je raad het al onze.

Fricai

Sowieso een matig meme dat. :P

Koffie

Ik kan het absoluut niet lezen. wat staat erbij?

Oh wacht het is al gelukt, ik kan wel inzoomen. :)

Tja, dat is wel heel erg kort door de bocht, geen seksuele gevoelens. Kan voor sommigen opgaan, maar lang niet voor iedereen.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Amber

Citaat van: Fricai op juli 10, 2018, 09:31:33 AM
Sowieso een matig meme dat. :P

Dat zeg je alleen maar omdat aseksueel niet bij de laatste expanded brain staat :schater:

Fricai

Maar ik ben juist memesexual! :P

AceVentura

Leuk gemaakt, wel jammer dat omschrijving voor aseksueel niet klopt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koloios

Beetje jammer, ja. Maar memes moet je nooit al te serieus nemen. :P

Edewecht

Voor wie denkt: waar gáát dit over? Wat is een meme? heeft Edewecht het even opgezocht in de encyclopaedie

CiteerInternetmeme (uitgesproken als 'internetmiem') is een term die gebruikt wordt om een concept te beschrijven, dat zich via het internet van persoon tot persoon aan een hoog tempo verspreidt. (...) In de praktijk wordt met een meme meestal een bepaalde vorm van internethumor of -grap bedoeld, die zijn oorsprong binnen of buiten het internet vindt. Voor mensen die niet actief gebruik maken van het internet, kan de humor van memes soms vreemd of moeilijk te begrijpen zijn.

Aha. Ik volg het weer een beetje ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Fricai

Term komt oorspronkelijk van Richard Dawkins, als ik het goed heb. :)
Op internet worden bijna uitsluitend plaatjes (als dit) bedoeld die herhaaldelijk worden aangepast en gedeeld.

AceVentura

Ik dacht eigenlijk dat meme vooral de naam was voor het concept van een plaatje met grappig bedoelde tekst erbij, ongeacht hoe en hoe snel het zich verspreidt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Oh, ja, misschien is dat een meer populaire definitie, moeilijk te zeggen. Misschien heb ik het idee dat verspreiding er mee te maken heeft, vanwege de oorspronkelijke betekenis (van Richard Dawkins en co), hier een stukje van Wiki:

Citaat van: Wikipediaeen besmettelijk informatiepatroon. In meer specifieke termen: een meme is een zichzelf vermeerderende eenheid van de culturele evolutie, zoals een gen de eenheid is van de biologische evolutie.


AceVentura

Ik zou dat van mij geen definitie durven noemen hoor, het is gewoon hoe ik memes heb leren kennen, niet gehinderd door enige kennis op dit gebied  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler