Wat leuk dat je nog een keertje langs komt, en dat je nu precies een jaar verder bent

Er is zo te zien een hoop veranderd bij jou, ongemerkt gebeurd er soms veel in een jaar. Fijn dat dit forum je daar zo bij geholpen heeft.
Mijn afgelopen jaar is ook erg turbulent geweest, en dat gaat ook nog wel even door. Ondanks dat niet alles positief is ben kom ik over het algemeen positief uit

In het afgelopen jaar ben ik me steeds verder aan het ontwikkelen tot trainer/coach in persoonlijke ontwikkeling, en heb inmiddels m'n eigen bedrijfje gestart voor het coachen waarbij ik me specifiek richt op LHBT'ers (in de breedste zin van de afkorting), uiteraard deels gebaseerd op mijn eigen ervaring. Een lastig puntje is dat ik daar (nog steeds) geen klanten voor heb, en daar ben ik nu dus druk mee bezig. Een vaste baan heb ik inmiddels niet meer, sinds oktober vorig jaar had ik geen werk meer, sinds maart ben ik officieel ontslagen (eigen keuze overigens, geen dramaverhaal dus

).
Wat ik vooraf niet had verwacht is dat ik ook in het traject om trainer te worden mezelf flink tegen kom, en in een goede, opbouwende manier. Ik kom daarmee ook steeds meer tot mezelf, waardoor ik rustig en authentiek voor de groep kan staan.
Een minpuntje van afgelopen jaar is dat ik een lekkage heb gehad in m'n berging, die is al een tijd geleden verholpen, en het had nog een lange tijd nodig om zo ver op te drogen dat m'n spullen er weer in kunnen. Dat moment is nu, dus nu krijg ik in m'n appartement (eindelijk) weer ruimte doordat alle spullen weer terug gaan naar de berging en daar wordt ik dan weer ontzettend vrolijk van

Verder ben ik dit jaar voor het eerst naar een Roze Zaterdag geweest en dat was ook een erg leuke ervaring.
Mijn vooruitblik naar 2019 ... vooral veel leuke nieuwe dingen doen, zorgen dat m'n bedrijfje gaat lopen, me verder ontwikkelen naar daar waar ik zijn wil. Een stijgende lijn dus