Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Youtuber komt uit voor haar aseksualiteit

Gestart door AltijdDruk, juli 14, 2018, 05:01:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AltijdDruk

Eén van mijn favoriete Youtubers heeft een paar dagen geleden een video geüpload waarin ze 'uit de kast komt' over haar aseksualiteit. Ze zegt dat ze hier meer video's over wil gaan maken, dus ik wacht af wat ze er verder over gaat vertellen.

Oh, en ze maakt ook nog eens mooie art (vind ik) ;)

Dit is de link naar het filmpje, voor degenen die geïnteresseerd zijn:
https://www.youtube.com/watch?v=vyXv6ZxcE2A

Koffie

Ik vind haar deurknopvergelijking prachtig!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Somebody someome

is ze Engels of Nederlands talig ? Ik vind het zo jammer dat zo weinig Nederlanders niks met dat onderwerp doen. behalve briggy ken ik weinig Nederlanders die daar een video over hebben gemaakt zelf.

Koffie

De video is in het Engels en niet ondertiteld.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Citaat van: Koffie op juli 14, 2018, 06:11:27 PM
Ik vind haar deurknopvergelijking prachtig!
Citaat van: Somebody someone op juli 14, 2018, 07:12:50 PM
is ze Engels of Nederlands talig ? Ik vind het zo jammer dat zo weinig Nederlanders niks met dat onderwerp doen. behalve briggy ken ik weinig Nederlanders die daar een video over hebben gemaakt zelf.

@Koffie, zou je daarom voor ons kunnen vertellen -in het nederlands :) - wat die deurknopvergelijking inhoudt?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Oke. :)

Ze zegt: Stel je voor dat je in een wereld leeft waar iedereen bezig is met deurknoppen. In reclames wordt alles aangekleed met deurknoppen, iedereen verzamelt deurknoppen, iedereen praat met elkaar over deurknoppen en jij voelt je daar een beetje bij hangen. Toch spaar je ook wat deurknoppen en heb je ook een paar plaatjes van deurknoppen bij je bed hangen, want zo hoort het, je zult het toch leuk moeten vinden..? Maar je begrijpt niet waarom iedereen toch zo verregaand bezig is met dat onderwerp.

Daar komt het op neer in elk geval en ik vind dat wel hilarisch. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Mooie vergelijking inderdaad. Dankjewel Koffie!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Grappige vergelijking :)

Zo zijn we naast aseksueel ook ineens adeurknopueel  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Amber

Citaat van: AceVentura op juli 15, 2018, 01:25:33 PM
Zo zijn we naast aseksueel ook ineens adeurknopueel?  ::)

Dat is waar de A in LGBTQIA+ voor staat toch?

Echt supertof filmpje! Die vergelijking is hilarisch ;D

Fricai

Ik heb géén plaatjes van deurknoppen bij mijn bed hangen! :P

AceVentura

Ik was me er eigenlijk niet bewust van, maar nu merk ik ineens dat ik in huis eigenlijk altijd wel een deurknop in de buurt heb  :o. Moet ik me nu zorgen gaan maken?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Citaat van: AceVentura op juli 15, 2018, 09:43:25 PM
Ik was me er eigenlijk niet bewust van, maar nu merk ik ineens dat ik in huis eigenlijk altijd wel een deurknop in de buurt heb?  :o. Moet ik me nu zorgen gaan maken?

Oh, grote fout! :P Ik heb al mijn deurknoppen allang verwijderd. Ik klim nu uit het raam als ik weg moet, want ik krijg de deur niet meer open. :schater:

Koffie

Citaat van: Fricai op juli 15, 2018, 09:14:42 PM
Ik heb géén plaatjes van deurknoppen bij mijn bed hangen! :P

NIET??? Huh???
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Jann

Wow wat een leuk filmpje!! Ik ga even kijken of ik dat dingetje op youtube kan vinden waar ik ondertitelingen kan toevoegen (als dat me lukt ga ik even een nederlandse toevoegen!)
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Ace89

Ik vind het knap dat mensen zo publiek zo'n aankondiging durven doen. Het is immers niet alleen je familie/vrienden, maar het hele internet!  :klap:

Ik heb geen deurknoppen in huis. Ik ben meer klink-georienteerd denk ik.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D