Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Zoek partner

Gestart door Elfje, juli 17, 2018, 11:21:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Elfje

Ik ben momenteel getrouwd, maar mijn man heeft een andere vrouw. Zij is getrouwd met 2 kinderen. De situatie is moeilijk. Seks is voor mij niet belangrijk. Ik vind mooie mensen wel aantrekkelijk...maar dat is een beetje als bij katten...die vind ik ook mooi, maar ik heb er geen seks mee. Ik heb gewoon geen behoefte aan seks en in een relatie met iemand...is sr altijd weer die seks. Vandaar dat ik nu op zoek ben naar een aseksuele partner...nu ik weet dat ik aseksueel ben. Ik woon in Vlaams-Brabant nog steeds bij mijn man. Maar hij heeft alle interesse in me verloren en ik ben al de vernederingen van zijn kant kotsbeu aan het worden.  Ik ben een vrouw van 44, niet onaantrekkelijk, artistiek en spiritueel. Ik heb geen zin om nog een ander ego te ontmoeten, dus graag contact met een bescheiden ziel, rustig, huiselijke aard, die houdt van gezelligheid en katten. Hopende dat er ergens iemand zit die van dezelfde planeet als mezelf komt. ..11

Eclectique

Hoi Elfje,
Ik net nog tegen iemand dat ik het vermoeden heb dat veel aseksuele ook een kat hebben :-)
Wat een mooie omschrijving: "Ik vind mooie mensen wel aantrekkelijk...maar dat is een beetje als bij katten...die vind ik ook mooi, maar ik heb er geen seks mee."
Zo ervaar ik dat ook precies. Ik ben kunstenares en gebruik in mijn kunst veel naakt. Prachtige ronde vormen. Hierdoor denkt mijn omgeving onterecht dat ik heel sexgericht ben, maar als ik zeg dat ik hou van sensualiteit, en niet van seksualiteit wordt ik vreemd aangekeken.
Succes met het vinden van een lieve knuffelige partner die verder geen verwachtingen heeft, het is je gegund!

Elfje

Ja, inderdaad. Ik ben gek op katten en zij op mij. Ik schilder ook vrouwelijk naakt, maar op een sensuele manier. En, inderdaad....men denkt ook dat ik daardoor lesbisch ben ???...ik heb ook geen jaloezie voor andere vrouwen. Het valt me op dat andere vrouwen daar vaak last van hebben. Dan denk ik van "kan je dan niet blij zijn voor die andere vrouw dat ze er goed uitziet? Ipv jaloezie moet je "bewonderen" en genieten van dat "kunstwerk" van een vrouw of man die voor je staat. 

Angela

#3
Ik vind dit heel mooi gezegd


[software-fout gecorrigeerd door admin]

Eclectique

Citaat van: Elfje op juli 18, 2018, 02:16:45 PM
Ja, inderdaad. Ik ben gek op katten en zij op mij. Ik schilder ook vrouwelijk naakt, maar op een sensuele manier. En, inderdaad....men denkt ook dat ik daardoor lesbisch ben ???...ik heb ook geen jaloezie voor andere vrouwen. Het valt me op dat andere vrouwen daar vaak last van hebben. Dan denk ik van "kan je dan niet blij zijn voor die andere vrouw dat ze er goed uitziet? Ipv jaloezie moet je "bewonderen" en genieten van dat "kunstwerk" van een vrouw of man die voor je staat.? 

Zoooo herkenbaar! Ik kijk ook graag op een terrasje samen met mannelijke vrienden naar vrouwen. Dat vinden ze dan raar.
Ik had nooit vrouwelijke vriendinnen, omdat die me altijd onterecht als concurrentie zagen, met mannen kon ik beter bevriend zijn.
Totdat die verliefd werden en me anders gingen bekijken.
Veel goede vriendschappen met vrienden zijn ook gestopt omdat ze een relatie kregen en hun nieuwe vriendin ze verbood met m om te gaan.
Hoe vaak heb ik niet gehoord dat het onmogelijk is een vriendschap te hebben tussen man en vrouw?
Als kind merkte ik het al dat ik geen polonaise aan m'n lijf wilde. Doktertje spelen heb ik nog nooit gedaan. Mijn vader gaf me een tip, namelijk dat als een jongen wat van me wilde en ik niks van hem, dat ik dan moest zeggen 'dat onze relatie puur platonisch is'. Dat platonische is er altijd in gebleven. Zonder het door te hebben heeft mijn vader me daar al goed in erkend.

Elfje

Ja, inderdaad.  Ik heb geen vrienden of vriendinnen. Het is altijd zo'n gedoe Die competitie, het oordelen over anderen. Ik heb zo'n gevoel dat niemand echt tevreden is metwat hij heeft of wie hij is. Waarom vergelijken mensen zich steeds met anderen? Dat is toch niet nodig. Iedereen heeft goede en slechte kanten en "perfectie (geeuw) is iets wat ik niet nastreef, zo saai.
Ik voel me vaak een alien rond mensen, heb ook al gedacht dat ik gewoon van een andere planeet kom en hier op aarde ben gezet om de menselijke soort te helpen zodat ze mekaar en deze planeet niet kapotmaken. ?  Enfin, ik zorg af en toe voor verlichting


AceWoman

Wow Elfje wat een heftig verhaal.
Heeel snel weg uit dat huis inderdaad. Je zou je nooit hoeven laten vernederen door wie dan ook. Vooral niet als je gewoon bent wie je bent. Wat betreft je een alien voelen... Helemaaal bekend mee!!
Ik ben pan-romantisch aseksueel... Probeer dat maar eens aan mensen uit te leggen.
Ik hoop dat je snel je plekje vind!

P. S katten zijn indeedaad erg mooi ik heb er twee ?

Charlys

Hey Elfje,

ik herken hoe jij je voelt... En katten zijn hier ook de enige wezens die me lijken te begrijpen en die me de liefde geven die ik vraag...