Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Roze Driehoek debatten - 'Eenheid in Diversiteit?'

Gestart door Edewecht, juli 24, 2018, 07:52:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

In onze mailbox (mailaven.a.xs4all.nl) kregen we het volgende bericht binnen, afkomstig van Pink Terrorists, en dit wil ik even doorgeven aan alle AVEN-forumleden:

CiteerBeste,

Ik heb gebruik gemaakt van het enige emailadres wat ik kon vinden om AVEN te bereiken.

Wij organiseren tijdens de Amsterdam Pride een debat in onze serie 'Roze Driehoek debatten'. Dit keer is is ons thema 'Eenheid in Diversiteit?'.
Centraal in het gesprek staan alle verschillende aspecten van emancipatie, de veelheid aan diversiteit en of we samen kunnen optrekken om verder te werken aan emancipatie en sociale acceptatie. Tijdens het debat is er ook voldoende tijd en ruimte om vanuit het publiek te reageren. Wij nodigen daarom organisaties en mensen uit om deel te nemen. Aseksueel mag wat ons betreft niet ontbreken en daarom de vraag of AVEN zelf, of de gemeenschap die zij vertegenwoordigd, aanwezig zou kunnen zijn tijdens ons debat.

De debatavond is op1 juli in Q-Factory aan Atlantisplein 1, 1093 NE, Amsterdam. De ontvangst vindt plaats rond half zeven, en om zeven uur begint het programma dat tot tien uur zal duren. De link naar het facebook event vind je hier

Ik ben eventueel telefonisch bereikbaar via (...)

Hartelijke groet,

Anne Levah
www.pinkterrorists.nl

Radio Pink Terrorists: Elke week op Salto Amsterdam Stads Fm
Pakhuis de Zwijger - Piet Heinkade 179


Het zou leuk zijn als één of meer AVEN-ers bij dit debat aanwezig zouden kunnen zijn. Ikzelf kan dan niet.
Ik vermoed dat ze 1 augustus bedoelt i.p.v. 1 juli.
Als je haar telefoonnummer wil hebben, neem even kontakt op met Edewecht (PB)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Fricai

Ik zou eventueel wel kunnen, maar ik denk dat ik alleen zou gaan als ze reiskosten (+/- 20 aan bus en trein vermoed ik) vergoeden.

AceVentura

Ik haakte eerst wat af door de naam, maar ik heb de site even bekeken en ze doen wel goede dingen volgens mij.

1 augustus gaat voor mij helaas niet lukken.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ace89

De naam stond mij inderdaad ook totaal niet aan. Wel mooi dat ze aseksualiteit ook willen belichten, maar helaas ben ik 1 augustus niet beschikbaar.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D