Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Rillingen bij aanraking

Gestart door femme1968unique, juli 30, 2018, 09:29:29 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

femme1968unique

Als iemand mij aanraakt krijg ik koude rillingen. Ik heb geen nare ervaringen gehad. Wie herkent dit?

Koffie

Nee, ik heb daar geen last van. Ik heb op zich geen problemen met aanraking. Ik ben niet iemand die de behoefte heeft om met veel mensen aanraking te hebben, maar met partners vroeger wel. En met mijn kinderen en mijn kat.

Ik heb er wel veel last van als mensen me in mijn middel aanraken, dat kietelt gigantisch. En de kat langs mijn blote been kan ook te veel zijn omdat dat vreselijk kan kietelen.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Jann

Ikzelf herken het niet maar ken wel een aantal mensen die een soortgelijke reactie op aanraking hebben.
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

AceVentura

Ik ben uit mezelf wat minder aanrakerig dan gemiddeld denk ik. Ik vind het prima als anderen mij aanraken (uiteraard afhankelijk van wie en waar).
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Even voor je zekerheid: Je ervaart dit als iets negatiefs?

Ik weet namelijk dat sommige mensen bijvoorbeeld kippenvel kunnen krijgen bij bepaalde aanrakingen, maar dat dat als prettig wordt ervaren.

Eclectique

Koude rillingen herken ik niet, maar wel dat mijn huid 'dood' aan kan voelen bij aanraking. Alsof mijn lijf het gevoel afstoot.

kim10

Aanrakingen doen me niets. Ik raak ook nooit iemand aan. Kim.