Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Peter1963 Fanclub

Gestart door pinky, november 05, 2006, 11:24:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

 :78: Ik ben jaloers. Ik wil ook bij peter op zijn scootmobiel. En ik zou toch meegaan draken vangen?  :78:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Wat moet ik nu van jullie denken! Heb je Ereinion niet meegenomen?  >:(
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Tempesta

Die scootmobielen zijn niet zo groot hoor. Ereinion had op haar eigen tamme draak moeten komen!

petra1963

Citaat van: Ereinion op november 08, 2006, 12:01:29 PM
:78: Ik ben jaloers. Ik wil ook bij peter op zijn scootmobiel. En ik zou toch meegaan draken vangen?  :78:

Volgende keer ! Goed, Ereinion ?  ;D Dan mag jij ook in mijn scootmobiel.

Even iets heel anders, dat zet ik hier maar even neer, ik weet niet waar het anders zou kunnen staan: ik heb sinds vanochtend weer aanvallen van angst, pijn, krampen en heftige huilbuien. Onderhuids speelt denk ik mee dat komende maandag mijn vader jarig zou zijn. Ik doe niets anders dan huilen, waar ik dan weer heftige pijnkrampen bij voel in mijn maag en middenrif.. Afijn, het is weer zover..Ook dit berichtje typen kost heel veel moeite..dus de komende dagen ben ik er denk ik meestal niet. :-[
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Dat is niet leuk,  :( . Heel veel  :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: dan maar. Hopelijk helpt dat een beetje. Ik zal proberen mijn tamme draak te overtuigen dat je niets engs met hem gaat doen. Als dat lukt kom ik wel even langs om wat  :cake: te brengen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Ja  :knuffel:
En heel veel sterkte de komende tijd! Nog een dikke :knuffel: Ik zal je (heldhaftigeheid) missen!

Sorry Erenion dat we jou niet hebben meegenomen. Dat was wel de bedoeling, maar vlak voordat we bij je huis waren dachten we een luchtspoor van een draak te zien en zijn er meteen achteraan gegaan. We hadden de raadseltjes opgezegd en in de lucht gehouden en toen zaten we dus ineens op die berg. Ik denk dat de draak inderdaad is gekomen (wat zijn we dan dichtbij geweest) en die heeft ons kennelijk toch gehypnotiseerd. Volgende keer gaan we, luchtspoor of niet, eerst naar jou toe. Jij bent de experop dit gebied natuurlijk!

Ereinion

Oké, ik wacht vol spanning af.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Citaat van: Ereinion op november 08, 2006, 05:40:14 PM
Dat is niet leuk,  :( . Heel veel  :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: dan maar. Hopelijk helpt dat een beetje. Ik zal proberen mijn tamme draak te overtuigen dat je niets engs met hem gaat doen. Als dat lukt kom ik wel even langs om wat  :cake: te brengen.

Dank je, Ereinion !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Thiotric

Sterkte Peter, hou jezelf bijeen ! Ook van hieruit een  :knuffel: .
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Tempesta

Kijk, het nut van de Peter Fanclub is gelijk bewezen :D. Sterkte komende dagen Peter, en we zien je hier terug wanneer je je weer goed genoeg voelt :knuffel:.

Stev

Zo is het!

:cake:  ?  (ik probeer het maar even...)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Dank jullie allemaal... het gaat erg op en af, maar het overgeven is nu gestopt, gelukkig. Of dat een tijdelijke pauze is of definitief, weet ik nog niet. En ik heb ook minder fysieke pijn. Dus hopelijk kan ik vannacht weer wat slapen..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Tempesta

En als je niet kunt slapen, ga je gewoon forummen. Komt Comcast ook nog eens iemand tegen op die tijd ;D.

Ereinion

 :D

Gelukkig gaat het iets beter. Hopelijk blijft dat zo.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik ben heel erg laat maar wil me ook aansluiten bij de Peter-fanclub!
Ook een heel grote  :knuffel: van mij voor jou Peter. Veel sterkte!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?