Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoe weet je of je asekueel ben

Gestart door Vklasener, augustus 07, 2018, 05:50:04 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vklasener

IK vroeg mij at hoe je er achterkomt asekueel te zijn. En als je asekueel bent mastruberen die dan ook niet.
Aangezien mijn sex drive so goed als niet bestaat  en ik laats deze geaardheid tegen kwam op internet begon ik me af te vragen ik mischien dit ook te zijn
31 jaar ,maagd ,bang voor sex

Edewecht

Hallo Vklasener, welkom!

Aseksueel ben je als je je niet seksueel aangetrokken voelt tot anderen.

Het betekent dus niet dat je helemaal geen seksuele gevoelens hebt. Het kan wel betekenen dat je je wel aangetrokken voelt tot een ander (verliefd zijn enzo), maar dan niet op een seksuele manier.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Vklasener

Oke  oke dat klinkt  bekend als ik verliefd wordt op iemand , heb ik geen seksuele gevoelens voor die persoon. Daxht altijd dat wat  is er mis met me
31 jaar ,maagd ,bang voor sex

AceVentura

Welkom op het forum Vklasener,  :cake: :cake: :cake: :cake:

In aanvulling op het antwoord van Edewecht:
Voor je geaardheid is het niet van belang wat je aan eventuele seksuele activiteiten doet en wat je daar van vind. Er zijn dus ook aseksuele die masturberen en er zijn aseksuelen die dat niet doen, in dat opzicht zijn we net zo gevarieerd als de rest.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Nee hoor, als je aseksueel bent is er niet iets mis met je. :) Ik heb dat ook lang gedacht en net zoals velen had ik het gevoel zo ongeveer de enige te zijn.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie