Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

workshop diversiteit en identiteit

Gestart door Eruviru, augustus 02, 2018, 08:59:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eruviru

Hallo iedereen!

Ik ben sinds mei actief bij WAGGGS (world association of girl guides and girl scouts). Dit in het kader van Roverway 2018, een (Europees) internationaal kamp voor scouts en gidsen (leeftijd 16 tot 22).
Samen met een co-facilitator heb ik voor dit kamp een workshop uitgewerkt rond diversiteit en identiteit en hoewel deze workshop behoorlijk uitgebreid was en er vele vormen van diversiteit aan bod kwamen, heb ik toch ook een momentje gevonden om er wat aandacht te schenken aan aseksualiteit en andere vaak vergeten identiteiten.
Zo zijn er nu in Europa 146 jongeren bij die nu weten dat aseksualiteit bestaat :) en enkele van hen waren duidelijk van plan om delen van de workshop in hun thuisland te gebruiken, dus nu maar hopen dat ze ook dit aspect er aan bod laten komen!

Edewecht

Goed om te lezen. Goeie aktie, Korenwolf! :visibility:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler