Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Oproep interview

Gestart door Pamela, augustus 03, 2018, 08:26:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pamela

Voor het AD schrijf ik de wekelijkse rubriek BV De Liefde, waarin iemand vertelt over zijn/haar relatie. Voor een komende aflevering ben ik op zoek naar iemand die in een a-seksuele relatie zit. Het interview kan anoniem, je kunt rekenen op een vertrouwelijk gesprek en krijgt de tekst nog te zien voor publicatie. Ik hoop op een reactie!

AceVentura

Bedankt voor je interesse in aseksualiteit Pamela,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Ik heb zelf geen relatie dus ik val buiten jouw doelgroep, ik hoop dat je snel een geschikte kandidaat vind en er een mooi artikel over kan schrijven.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Welkom!

Zoals je ziet heb ik je oproepje verplaatst naar het forumonderdeel dat bestemd is voor oproepen.

Ik heb ook geen relatie, dus ik val buiten je doelgroep, maar ik hoop dat je iemand vindt. A-seksuele relaties liggen alleen niet echt voor het opscheppen. ;)

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Hallo Pamela, god dat ook in het AD aseksualiteit belicht wordt :klap:
Maar... je raadt het al... ook ik heb geen relatie, dus je zal nog even moeten zoeken. Ik wens je veel succes!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Dutchamoeba

#4
Ik heb meegwerkt aan deze rubriek. Als ik het goed begrepen heb, staat het artikel aanstaande zaterdag in het AD. Ik krijg het artikel ook nog in PDF, zodat ik het op deze site kan plaatsen.

De oudgedienden hier zullen me nog wel kennen. Ik woon niet meer in NL en heb niet meer veel tijd om te posten, maar ik kijk nog wel regelmatig rond en probeer nog steeds mee te werken aan interviews/studies.

AceVentura

Wat goed dat je hieraan meegewerkt hebt  :klap: en natuurlijk helemaal super dat je de PDF hier op het forum mag plaatsen  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dutchamoeba


Edewecht

Kort en krachtig stukje! :) Knap dat je binnen een paar kolommen afrekent met een aantal misvattingen:
- hormoonspiegel
- heb je het wel eens geprobeerd
- heb je een nare ervaring gehad

Je laat zien dat een aseksuele relatie mogelijk is, en geeft een beeld hoe die er dan uit zou kunnen zien.

Gefeliciteerd! :cheerleader: En Pamela: dankjewel voor je werk. :klap:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Dutchamoeba

Bedankt voor de complimenten, Edewecht!

Ik vind het artikel ook mooi geworden. Zelfs het plaatje vind ik erg mooi. Eindelijk eens niet 2 mensen die van elkaar afgedraaid in bed liggen... Op de online AD-site is het een Premium artikel. Dat houdt in dat het tot de 3 beste artikelen van de week behoort, die je gratis mag lezen als je geen abonnement hebt. Het artikel staat nu zelfs op de 2de plaats van de meest gelezen artikelen; 67.673 hebben het artikel al online gelezen. Dan hebben we het nog niet eens over al die mensen die het artikel gewoon in de papieren versie van de krant hebben gelezen.

Het artikel staat ook op nummer 2 van de meest gedeelde artikelen (en is 11 keer gedeeld op FB). Ik denk dat de (a)seksuele kennis in Nederland weer een beetje beter is geworden. :)

AceVentura

Wat een mooi artikel is het geworden  :klap: :cheerleader:

Het is kort maar krachtig. Geen ellenlange verhalen over het hoe en wat aseksualiteit is (wat ook goed is, en ook al heel vaak gedaan is), maar gewoon hoe jullie invulling geven aan je relatie, heel mooi. Fijn dat je hieraan hebt mee willen werken Dutchamoeba, ik denk dat je hiermee de bekendheid van aseksualiteit in Nederland weer verbeterd hebt  :klap:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Bubble

Inderdaad een mooi stuk. Puur en krachtig in zijn eenvoud. Knap staaltje werk!
Anders goed is ook goed

Calliope

Prachtig !
Je geeft mij hoop dat ik ook ooit zo een relatie vind.
Dankjewel !

Dutchamoeba

Graag gedaan!  :)

Ik heb mijn vriend overigens ontmoet via 'asexualitic', een internationale datingsite voor aseksuele mensen. Misschien is die site ook iets voor jou? Hier is de link: https://www.asexualitic.com/

Dutchamoeba

https://twitter.com/ADnl/status/1039485644446359552

Deze reacties op het artikel op Twitter zijn niet 100% positief, maar in ieder geval lang niet meer zo agressief als in het verleden. Dat zie ik maar als een positief punt.

Koffie

Ik heb een paar reacties gezien, weet niet of dat alles was, maar dat vond ik op z'n minst weinig verheffend. Maar helaas, op internet kun je dat ook haast niet verwachten, heb ik de indruk.

Ik vind het verder een goed en helder artikel en hoop dat het mensen aanspreekt die zich erin herkennen.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie