Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Pride walk + festival Rotterdam 29 september

Gestart door Jan H, augustus 06, 2018, 02:36:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan H

Hallo allemaal,

Ik heb nog een Pridewalk in de agenda staan, namelijk die in Rotterdam. Het zal plaatsvinden op zaterdag 29 september en de walk heeft als thema: show your love. De wandeling duurt ongeveer een uurtje en eindigt op het Schouwburgplein waar dan een feest start, wat de naam draagt; pride festival United Love. Het ziet er allemaal best gezellig uit en ik denk dat het een leuk feest kan gaan worden. De stoet wandelaars vertrekt om 12:00 uur van het Leuvehoofd en komt rond 13:00 uur aan op het Schouwburgplein.
Zelf heb ik er veel zin in om stukjes cake uit te gaan delen met een kaartje met beknopte informatie over aseksualiteit. Om zo op een ludieke wijze meer bekendheid te gaan geven aan aseksualiteit. Iedereen die mee wilt helpen is van harte welkom ;D ook als je niet van cake houd ;)

Nu nog wat praktische info voor de automobilisten, zij kunnen parkeren in de parkeergarage onder de erasmusbrug, deze is een stukje lopen bij het leuvehoofdpark vandaan. Na afloop kan je eenvoudig van het schouwburgplein naar de parkeergarage onder de erasmusbrug reizen met tram 7 naar het willemsplein.
Voor degene die het ov reist die kan bij de tram/metrohalte Leuvehaven uitstappen en naar het Leuvehoofdpark lopen. Het Schouwburgplein bevind zich op loopafstand van Rotterdam CS.
En hier de link naar de organisatie: https://rotterdam-pride.com/events/pride-walk-show-your-love/

AceVentura

 :cheerleader: nóg een Pride Walk  :cheerleader:

We worden nog eens gezond van al dat gewandel  ;D Ik heb hem in ieder geval gereserveerd in mijn agenda.
Wel een leuk idee om stukjes cake uit te delen  :klap:, en er is nu nog genoeg tijd om wat te maken als dat nodig is.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Ha Jan, bedankt voor je berichtje :)
Ik ga proberen erbij te zijn. (Maar ik weet niet of ik cake ga uitdelen :-\ )
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Briggy

Waaaarom werk ik elke zaterdag, ik wil ook naar zo'n pride walk! Maar kan niet zomaar nu nog in september vrij vragen  :-\
12-1-2015 <3 MarkA

Fifi

Citaat van: Briggy op augustus 06, 2018, 05:50:25 PM
Waaaarom werk ik elke zaterdag, ik wil ook naar zo'n pride walk! Maar kan niet zomaar nu nog in september vrij vragen?  :-\

Zelfde verhaal voor mij.
Bij vrijwel iedere bijeenkomst een beetje in mijn buurt denk ik, was het maar op zondag.   :-\

AceVentura

Ik denk voor de meesten de zaterdag juist de voorkeur heeft, dat maakt het natuurlijk wel lastig :(

Ik hoop dat jullie kans nog komt  :cake: :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jan H

Ha beste mensen van het aven forum. Ik heb enthousiast deze pride walk gepromoot, en jullie enthousiasmeert om mee te lopen. Alleen heb ik samen met mijn broers als verassing een helikoptervlucht gekregen, precies tijdens de pride walk. Natuurlijk kies ik voor deze vlucht met mijn broers en zal daardoor niet aanwezig zijn bij de pride walk in Rotterdam.

Tot zover het slechte nieuws, het goede nieuws is dat de promotiekaartjes al een poos binnen zijn en er goed uitzien. En ik zag gisteren dat er komende zaterdag 15 september een pride walk in Dordrecht georganiseerd word. Dus ik ga vandaag een paar cakes kopen en deze in heel veel stukjes snijden en die morgen al in Dordrecht uitdelen.

Prakische informatie voor de pride walk in Dordrecht staat op deze website: www.dordrechtpride.nl De wandeling is van 16:00 uur tot 18:00 uur en gaat van de Grote markt naar het Beverwijcksplein.

Helaas ga ik jullie in Rotterdam dan niet zien, wat ik ook wel jammer vind, maar wil wil is morgen welkom in Dordrecht.       

AceVentura

Terechte keuze die je maakt Jan, wat leuk dat je met een helikopter gaat vliegen  :klap:

Leuk dat er morgen een Pride Walk in Dordrecht is, ik heb al aangegeven dat ik morgen bij de QaZ BBQ ben en spullen meeneem, dus dat krijgt voor mij nu voorrang. Voor wie wel gaat, veel plezier en uiteraard ook veel  :cake:  ;D

Voor de Pride Walk Rotterdam moet ik nog even puzzelen. In principe zou ik 'smiddags naar Rotterdam kunnen en 'savonds naar de QaZ borrel, ik denk alleen dat het misschien wat veel is op een dag ....  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Zaterdag 15 september. Oei, da's morgen al! Nee, dat gaat me niet lukken.

Maar 29 september in Rotterdam... er is nog steeds kans dat ik dan kan :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Jan H

Gisteren heb ik tijdens de Pride walk in Dordrecht stukjes cake met en bijhorend visitekaartje waarop informatie straat uitgedeeld. Zelf vond ik het leuk om uit te delen, en wat ook belangrijk is het opent zeer makkelijk gesprekken. Mensen pakken het cakeje en lezen het kaartje, terwijl het gesprek al start. Enkele keren begonnen mensen hun levensverhaal al te vertellen. Dus het werkt goed, een paar dingen doe ik een volgende keer anders. Ik had nu kleine gesneden cakes en wegwerp dienbladen in mijn tas zitten. Zodra de eerdere cake uitgedeeld was moest ik de nieuwe cake al lopend op het dienblad doen, netjes leggen en de kaartjes ertussen steken. Wat onhandig is dus de volgende keer neem ik een grote dienblad mee waar veel cake op past, zodat ik tijdens het wandelen gewoon kan wandelen en uitdelen en geen gedoe meer heb met kaartjes tussen de plakken steken. wat ik mij ook voorgenomen heb is om de tijd voor de mensen te nemen die hun levensverhaal beginnen te vertellen. Nu beëindigde ik het weleens door weer cake uit te delen aan andere mensen.

AceVentura

Wat fijn dat het zo goed werkte Jan  :cheerleader:  ik vind het ook een leuk idee om cake uit te delen  ;D

Hoe was de wandeling verder? Waren er nog meer van hier?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Blijkbaar heb je nog al wat losgemaakt, Jan. Bijzonder dat mensen hun levensverhaal gaan vertellen. Blijkbaar zit het onderwerp 'seksualiteit' nogal hoog. Ik bedoel niet seksualiteit zelf, maar de moeilijkheden die mensen ermee kunnen hebben, en dat 'seksualiteit' niet altijd vanzelfsprekend probleemloos is.

:visibility: :visibility: en :klap: voor je creativiteit en je openheid!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Jan H

Het klopt dat ik wat losmaakte Edewecht, de stukjes cake vonden gretig aftrek en het aangaan van gesprekken ging echt als vanzelf. Verder was de wandeling erg kort veel langer dan een kwartier lopen was het niet, en daarmee was het dus ook zo voorbij. Na aankomst op het festival terrein heb ik daar nog met een aantal mensen gesproken, wat ook gezellig was.

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Ik moet ook afzeggen voor de Pride Walk. Hoe graag ik ook zou willen, ik ben even niet helemaal 100% en kan beter wat rust nemen.

Is er überhaupt nog iemand die gaat? Als dat het geval is: Veel plezier  :cake: :cake: :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler