Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

TED Talk over online dating

Gestart door AceVentura, juli 25, 2018, 09:39:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Ik mag altijd graag naar TED Talks kijken, en ondanks dat ik zelf niet zo met daten bezig ben werd mijn aandacht getrokken door een talk over online daten. De ervaringen die ik hier lees over het online daten zijn op z'n zachtst gezegd nogal wisselend, dus ik dacht dat het misschien nuttig kan zijn om het hier te delen.

Kort gezegd heeft ze een marketing model los gelaten op online dating, en komt met een idee voor een date voor de eerste date  ::)

Meer ga ik er niet over verklappen, de video is maar 5 minuten dus als je interesse hebt is het zeker de moeite waard. Het is helaas wel alleen Engelstalig en met de mogelijkheid tot alleen Engelstalige ondertiteling. Mogelijk veranderd dat nog, het is een vrij nieuwe talk.
https://www.ted.com/talks/christina_wallace_how_to_stop_swiping_and_find_your_person_on_dating_apps

Veel kijkplezier en doe je voordeel ermee.

Groetjes,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Eclectique

Wat grappig, zo deed ik dat ook ongeveer, toen ik me nog op Tinder begaf. Zo snel mogelijk een platonische koffie. Het heeft geleid tot leuke vriendschappen :-)