AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
Augustus 19, 2018, 05:23:44                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
Heb je je geregistreerd, maar ontvang je geen activerings-email?

Stuur dan een email naar:
mailaven @ xs4all.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Coming Out  (gelezen 77 keer)
lizzzzzk
Amoeba
*

Ace met een obsessie voor Geschiedenis en Koken

« Gepost op: Augustus 06, 2018, 09:04:15 »

Ik ben vandaag uitgekomen aan mijn allerbeste vriendin!
Het was erg spannend om te doen en mijn hart zat me hoog en had het ontzetend warm (naast deze hitte tegenwoordig) maar ik heb het haar verteld en ze had niet liever kunnen zijn!  Cheerleader
Ze vroeg me wat het precies was maar nadat ik dat het uitgelegd op een manier die ik al 1000X in mijn hoofd had geoefend begreep ze het volkomen en vertelde ze me dat ze hierdoor niet anders over mij nadenkt en blij is dat ik het met haar had gedeeld. Grin
Het was erg spannend en vooral eng om te doen maar nu ik het heb verteld voel ik me zoveel beter want ik zat er wel mee dat iemand die ik al 11 jaar ken (vanaf het eerste jaar VMBO) niet zoiets persoonlijks over mij wist wat wel veel in mijn leven speelt.
Maar goed dat wilde ik even kwijt dat het ontzettend goed is gegaan en de vriendschap hechter hierdoor is geworden  knuffel

En nu ik hier toch even bezig ben: al zijn er andere Aces (aseksuelen) die in de buurt van of zelfs ín Hoorn wonen, stuur een berichtje! ik ga graag een bakkie koffie doen of een andere activiteit omdat ik heel heel heel graag nu ik wat verder ben in mijn ontwikkeling als aseksueel anderen wil ontmoeten voor gewoon om te kletsen en ideeen uit te delen Cheesy
 Grouphug

"Always forgive your enemies, nothing annoys them so much"
- Oscar Wilde
Somebody someone
Amoeba Colony
*

All I wanna do is to make love to you

« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 06, 2018, 10:07:02 »

goeie liz

Cheerleader Cheerleader knuffel knuffel cake cake cake

. Ja dat hart in je keel blijft bij mij ook nog bonzen elke keer als ik het vertel tegen iemand. Hoop dat het ooit makkelijker gaat worden. Fijn dat ze het zo goed oppakte
Koffie
Administrator
AVENger

Sandra

« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 06, 2018, 10:40:44 »

Super dat je het aandurfde en ook super dat ze het zo goed heeft opgepakt!

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
Mijn wiki-verhaal: http://asexuality.org/du/wiki/index.php?title=Koffie
Bubble
Mega Mitosis
**

« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 06, 2018, 10:57:42 »

Cheerleader Clapping
Edewecht
Administrator
AVENger

Martin, 1962

« Antwoord #4 Gepost op: Augustus 07, 2018, 06:16:15 »

Gefeliciteerd lizzzzzk met deze stap. Clapping Elke reis begint met één eerste stap, en dat was deze. Veel goeds de komende tijd!

I'm not Weird - I'm a Limited Edition.
AceVentura
Administrator
A-Grade AVENite

Alrighty then!

« Antwoord #5 Gepost op: Augustus 07, 2018, 09:13:11 »

Gefeliciteerd Lizzzzzk, wat een mooie stap heb je gezet  Cheerleader Clapping cake
Die spanning is zoooo herkenbaar, de eerste keren vond ik ook super spannend.

En nu ik hier toch even bezig ben: al zijn er andere Aces (aseksuelen) die in de buurt van of zelfs ín Hoorn wonen, stuur een berichtje! ik ga graag een bakkie koffie doen of een andere activiteit omdat ik heel heel heel graag nu ik wat verder ben in mijn ontwikkeling als aseksueel anderen wil ontmoeten voor gewoon om te kletsen en ideeen uit te delen Cheesy
 Grouphug
Ik woon niet in Hoorn, wel wil ik volgende week naar de Roze Maandag en Pride Walk in Hoorn gaan, als je wilt kunnen we dan wat afspreken. Het topic daarover vind je hier: http://du.asexuality.org/index.php?topic=6143.0

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: