Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Coming Out

Gestart door lizzzzzk, augustus 06, 2018, 09:04:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lizzzzzk

Ik ben vandaag uitgekomen aan mijn allerbeste vriendin!
Het was erg spannend om te doen en mijn hart zat me hoog en had het ontzetend warm (naast deze hitte tegenwoordig) maar ik heb het haar verteld en ze had niet liever kunnen zijn!  :cheerleader:
Ze vroeg me wat het precies was maar nadat ik dat het uitgelegd op een manier die ik al 1000X in mijn hoofd had geoefend begreep ze het volkomen en vertelde ze me dat ze hierdoor niet anders over mij nadenkt en blij is dat ik het met haar had gedeeld. ;D
Het was erg spannend en vooral eng om te doen maar nu ik het heb verteld voel ik me zoveel beter want ik zat er wel mee dat iemand die ik al 11 jaar ken (vanaf het eerste jaar VMBO) niet zoiets persoonlijks over mij wist wat wel veel in mijn leven speelt.
Maar goed dat wilde ik even kwijt dat het ontzettend goed is gegaan en de vriendschap hechter hierdoor is geworden  :knuffel:

En nu ik hier toch even bezig ben: al zijn er andere Aces (aseksuelen) die in de buurt van of zelfs ín Hoorn wonen, stuur een berichtje! ik ga graag een bakkie koffie doen of een andere activiteit omdat ik heel heel heel graag nu ik wat verder ben in mijn ontwikkeling als aseksueel anderen wil ontmoeten voor gewoon om te kletsen en ideeen uit te delen :D
:grouphug:
"Always forgive your enemies, nothing annoys them so much"
- Oscar Wilde

Somebody someome

goeie liz

:cheerleader: :cheerleader: :knuffel: :knuffel: :cake: :cake: :cake:

. Ja dat hart in je keel blijft bij mij ook nog bonzen elke keer als ik het vertel tegen iemand. Hoop dat het ooit makkelijker gaat worden. Fijn dat ze het zo goed oppakte

Koffie

Super dat je het aandurfde en ook super dat ze het zo goed heeft opgepakt!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Bubble

Anders goed is ook goed

Edewecht

Gefeliciteerd lizzzzzk met deze stap. :klap: Elke reis begint met één eerste stap, en dat was deze. Veel goeds de komende tijd!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Gefeliciteerd Lizzzzzk, wat een mooie stap heb je gezet  :cheerleader: :klap: :cake:
Die spanning is zoooo herkenbaar, de eerste keren vond ik ook super spannend.

Citaat van: lizzzzzk op augustus 06, 2018, 09:04:15 PM
En nu ik hier toch even bezig ben: al zijn er andere Aces (aseksuelen) die in de buurt van of zelfs ín Hoorn wonen, stuur een berichtje! ik ga graag een bakkie koffie doen of een andere activiteit omdat ik heel heel heel graag nu ik wat verder ben in mijn ontwikkeling als aseksueel anderen wil ontmoeten voor gewoon om te kletsen en ideeen uit te delen :D
:grouphug:
Ik woon niet in Hoorn, wel wil ik volgende week naar de Roze Maandag en Pride Walk in Hoorn gaan, als je wilt kunnen we dan wat afspreken. Het topic daarover vind je hier: http://du.asexuality.org/index.php?topic=6143.0
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler