Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Knuffels en katten zijn leuk

Gestart door Jaimiejaimie, augustus 05, 2018, 07:12:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jaimiejaimie

Hoi, ik wist niet echt wat voor titel ik moest doen ik ben hier niet zo goed in :').
Ik ben Jaimie (meisje) en 19 jaar oud. Ik ben er eigelijk sinds kort achter gekomen dat ik asexueel ben. Ik had het er met vriendinnen over en die zeiden 'misschien ben je wel asexueel'. Ik ben me er toen meer in gaan verdiepen, en het klopt inderdaad. Ik doe nu een sport opleiding, ik zit in mijn laatste jaar. Mijn hobbies zijn eten, shoppen, chillen, katten aaien, autorijden en muziekjes luisteren, wandelen in de natuur en nog veel meer....  ik vind veel dingen leuk om te doen. Ik heb wel gemerkt dat veel mensen niet weten wat asexualiteit is, dus ik praat er niet zoveel over met de mensen om me heen. Toen kwam ik op deze site, ik heb me gelijk geregistreerd in de hoop om leuke mensen te ontmoeten, meer te leren over asexualiteit en hoe jullie omgaan met mensen die asexualiteit niet begrijpen of accepteren.

Ik heb mij even kort voorgesteld, als je nog vragen heb feel free to ask!

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum Jaimie,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Knuffels en katten zijn inderdaad leuk  ;D

Wat goed dat je er via je vriendinnen achter bent gekomen dat je aseksueel bent, that's what friends are for. Als je mensen wilt ontmoeten zijn er zo af en toe wel bijeenkomsten, dus doe gezellig mee zou ik zeggen, hoe meer zielen hoe meer vreugd  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler


Jaimiejaimie

Citaat van: AceVentura op augustus 05, 2018, 08:53:39 PM
Welkom op het forum Jaimie,?  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Knuffels en katten zijn inderdaad leuk?  ;D

Wat goed dat je er via je vriendinnen achter bent gekomen dat je aseksueel bent, that's what friends are for. Als je mensen wilt ontmoeten zijn er zo af en toe wel bijeenkomsten, dus doe gezellig mee zou ik zeggen, hoe meer zielen hoe meer vreugd?  :cheerleader:

Jaaa ik zou heel graag naar bijeenkomsten willen  :cheerleader:

AceVentura

Houd dan vooral ons bijeenkomsten board in de gaten: http://du.asexuality.org/index.php?board=28.0

En uiteraard staat het jou ook vrij om zelf wat te organiseren als je dat wil.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Jann

Be a little kinder than you have to - E. Lockheart