Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

24 jarige opzoek naar gezelligheid

Gestart door DV, maart 08, 2020, 09:20:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DV

(Bewerkt 06-02-2024)

Hi,

Ik ben opzoek naar een man van rond de 23 en 26 jaar oud voor gezelligheid en die samen leuke dingen wil ondernemen (of voor een relatie).

Wie ben ik:
Een zelfstandige, bezige bij, die houd van duidelijk en eerlijkheid. Een stille genieter met luisterend oor, die niet graag op de voorgrond treed en moeite heeft met keuzes of regie pakken. Geïnteresseerd in techniek, gaming, motorrijden, vakanties (& historische plekken bezoeken), winter- en zomersporten, wandelen, sleutelen en klussen.

Stuur gerust een berichtje  ;)



Tom1998

Hi,

Ik ben nog maar recent actief op het forum, maar lijkt me leuk om in contact te komen met een aseksuele leeftijdgenoot. 
Ik studeer momenteel in Zuid-holland en ben 21 jaar. Hoewel mijn omgeving mijn asexualiteit altijd gerespecteerd heeft blijkt het begrijpen ervan toch lastig, en staat het het vinden van een relatie toch altijd in de weg. Ik ben ook opzoek naar iemand waar ik goed mee overweg kan om gezellige dingen mee te doen zoals etentjes, een terrasje of gwn thuis op de bank hangen met een filmpje.  :)

Kan pas na het plaatsen van een bericht op het forum prive reageren, vandaar het ik het even zo doe. Als het je leuk lijkt om elkaar te leren kennen stuur me dan vooral een berichtje.  :wave:

Yezie

Hey ik den yezie en het lijkt me leuk om Is te praten via berichten ik den 19 ik denk dat Asexuality den ik vind het beetje eng om mensen via internet te ontmoeten  den bang dat er een engerd voor mijn deur staar 🤣😂
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

Yezie

Wat vervelend dat je familie en vrienden nog niet helemaal begrijp ik hoop dat het uiteindelijk meer begrijpen word
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

menno2108

Hey hallo
Ik ben nieuw op dit forum en kwam je verzoek tegen. Ik ben een jongen van 20 (over 2 weken 21) en kom uit Fryslân. Ik zou het erg leuk vinden om met je in contact te komen omdat ik verder nog nooit met een andere A seksueel gesproken heb. ;D
Freonlike groetnis