Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik wil ook een ijsje!

Gestart door Danoontje, september 24, 2018, 09:27:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Danoontje

Ik ben blij te zeggen dat ik absoluut abnormaal ben, normaal zijn is saai en niet mijn streven.
Maar er is een ding waarin ik graag doorsnee zou willen zijn: een leuke relatie met een goed seksleven.
Niet omdat ik zo graag seks heb, dat kan me namelijk gestolen worden, maar omdat iedereen zo gelukkig lijkt!

Ik heb een manier gevonden om aan mijn moeder en beste vriendin uit te leggen hoe ik sta tegenover seks en relaties in het algemeen (omdat ik ook nog nooit een succesvolle relatie heb gehad)
Stel je voor, je loopt rond in een wereld waarin iedereen een ijsje heeft. Volgens de recenties is dat ijsje het allerlekkerste wat ze ooit hebben gegeten! Iedereen heeft er een of heeft er een gehad en zou er
meteen weer een nemen als ze de kans hebben. Veel mensen gaan er zelfs actief naar op zoek. Zelf heb je nog nooit een ijsje gehad en weet je eigenlijk niet wat je mist, maar dat ijsje klinkt zo ontzettend lekker,
dat wil je natuurlijk ook!

De ene dag ben ik dolgelukkig met mezelf, zit mijn haar perfect en kan mijn dag niet stuk.
De andere dag staat mijn vriendin stalend te vertellen dat ze een super leuke date heeft gehad met een knappe jongen die de perfecte mix is van nerdy, romantisch en humoristisch en is ze weer helemaal verliefd. Dan ben ik dolgelukkig voor haar maar kruip ik zelf het liefste ergens diep weg en zijn de chocolade brownies niet aan te slepen  :78:
Ik wil verdorie ook een ijsje!

AceVentura

Wat een leuke ijsjes metafoor, en wat naar dat je je op dit vlak soms ongelukkig bent.

Om even in de ijsjes metafoor te blijven:
Besef je wel dat een relatie met een goed seksleven het ijsje is van die anderen. Het zou zomaar een aardbei ijsje kunnen zijn, en ze zijn er allemaal dol op. Je hoort alleen maar goede dingen over aardbei ijsjes. Jij vind het misschien wel lekker maar het is niet jouw nummer 1 favoriete ijsje ooit. Nee, als je echt zelf mag kiezen kies je natuurlijk voor het chocolade ijsje! Dat is zóóó veel lekkerder dan aardbeien.
Wat is jouw chocolade ijsje? Wat maakt jou gelukkig?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: Danoontje op september 24, 2018, 09:27:11 PM

Niet omdat ik zo graag seks heb, dat kan me namelijk gestolen worden, maar omdat iedereen zo gelukkig lijkt!


Precies: lijkt.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Danoontje

Citaat van: AceVentura op september 24, 2018, 10:31:00 PM
Nee, als je echt zelf mag kiezen kies je natuurlijk voor het chocolade ijsje! Dat is zóóó veel lekkerder dan aardbeien.
Wat is jouw chocolade ijsje? Wat maakt jou gelukkig?

Sowieso altijd chocolade... of caramel... of een combinatie van beiden   ;D
Tjah, als ik dat nou toch eens wist waar ik gelukkig van wordt! Ik heb nog geen enkele relatie gehad waar ik me lekker in voelde, dus dat is voor mij nog een ontdekkingstocht

Koloios

Is ook wel lekker typisch aseksueel zo, met van die voedsel-gerelateerde metaforen. :D

AceVentura

Citaat van: Danoontje op september 25, 2018, 02:54:51 PM
Sowieso altijd chocolade... of caramel... of een combinatie van beiden?  ? ;D
Tjah, als ik dat nou toch eens wist waar ik gelukkig van wordt! Ik heb nog geen enkele relatie gehad waar ik me lekker in voelde, dus dat is voor mij nog een ontdekkingstocht
Ik doelde ook niet zo zeer op geluk in een relatie, maar gewoon in het algemeen. Wat maakt je gelukkig?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Danoontje

Citaat van: AceVentura op september 28, 2018, 04:37:01 PM
gewoon in het algemeen. Wat maakt je gelukkig?
Oh op die manier haha ja eten dus... ik vind het leuk om lekker dingen te maken, mijn werk doe ik met plezier en ik ga graag dingen doen met vrienden