Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoi, ik ben Kwartel

Gestart door Kwartel, oktober 08, 2018, 08:23:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kwartel

=

Edewecht

Welkom Kwartel. Hou je ook van :cake: :cake: ?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Zoektocht

Hallo kwartel,

Ik ben hier ook nieuw. en zoek ook gelijkgestemden. Ik hou alleen wel van rozijnen.  maar taart zonder is ook goed hoor. 

groetjes,
Eva (Zoektocht)

AceVentura

Welkom op het forum Kwartel,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Met gezelligheid weten we hier over het al gemeen wel raad, en als ik je verhaal zo lees zal herkenning er zeker wel zijn.
Praten met gelijk gestemden kan je uiteraard hier op het forum doen, zo af en toe hebben we ook bijeenkomsten en kan je anderen "in het echt" ontmoeten als je wil.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Kwartel

Hey, wat leuk. Meteen een aantal reacties. Ik voel mij in ieder geval welkom. Ik hou ook van cake, uiteraard. Al lijkt deze forumcake op sushi, maar dat vind ik ook wel te pruimen.

Dutchamoeba

Hallo Kwartel,

Welkom hier!

Citaat van: Kwartel op oktober 09, 2018, 07:42:50 PM
Al lijkt deze forumcake op sushi, maar dat vind ik ook wel te pruimen.
Toen ik me hier 8 jaar geleden aanmeldde dacht ik dat het broden waren... :D

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Danoontje

Hoi Kwartel!

Ik ben ook nog nieuw hier. Ik hou dus wel van rozijnen, maar ook van taart, dieren en rockmuziek.
Eigenlijk is heel je verhaal wel herkenbaar, behalve die verveling dan, die heb ik wel  ::)

Ik vind dit trouwens wel een feestelijk  :taart2: tje

kim10

Hallo Kwartel, ik ben Kim, ook tamelijk nieuw . Dat van dat acteren in bed herken ik wel, dar deed ik vroeger ook nog wel. Nu al jaren niet meer. Van het idee alleen al word k misselijk.
Het is een leuke site , je zult nog veel herkenbaars tegenkomen !