Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Een vrouwelijk maatje gezocht

Gestart door Samoth, september 12, 2018, 11:52:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Samoth

Me de afgelopen dagen flink ingelezen op dit forum. Zoveel herkenning. Zo fijn, geruststellend en zelfs wel hoopgevend om te ervaren dat ik in mijn gevoel (of gebrek daaraan) niet alleen ben. Erg blij dus dat ik hier terecht ben gekomen. Zo vaak al beleefde ik hier een ware epifanie.

Nog nergens op gereageerd, vooral omdat ik mezelf nog wat onwetend acht. Vanochtend wel een voorsteltopic geopend; http://du.asexuality.org/index.php?topic=6185.0. En nu hier dit topic. Omdat ik de lustgevoelens niet heb, maar wel mijn romantische gevoelens zo graag zou willen delen.

Ik ben: een man, eind dertig, woonachtig in het noorden van Nederland. Ik hou van: (arthouse)films, een eerste pannenkoek die eens wel lukt, (gitaar)muziek, petrichor, filosoferen over het leven, goede gesprekken, onbevooroordeeld luisteren, hoop, lange wandelingen maken met mijn hond, zijn zachte snurkgeluidjes als hij daarna voldaan slaapt, Waddeneilanden, Zweden, de natuur, blijdschap en winnende underdogs. Ik zoek: een vrouwelijk maatje, met wie het hopelijk ontzettend goed klikt, mogelijk zelfs amoureus, maar voor wie het ontbreken van mijn lustgevoelens geen probleem is. En ze gelieve zelf ook niet heeft, omdat ik me anders maar weer schuldig, minderwaardig en incompleet als partner ga voelen enzo. Heel hopelijk tot berichtze!

Calliope

Hallo Samoth,

Ik las al eerder je voorsteltopic en jouw verhaal heeft erg veel overeenkomsten met het mijne.
Misschien kan je iets meer informatie geven over wat voor vrouwelijk maatje je precies zoekt ?
Zelf denk ik dat ik iets te oud voor je ben , ik ben namelijk 44 :)

Maar ik wens je heel veel succes !

Liefs,

Calli

Samoth

Nou Calli (en andere lezers), eerlijk gezegd weet ik zelf niet eens precies wat ik nu zoek. Uiteindelijk zou ik graag een vrouwelijke metgezel vinden, een partner. Omdat ik wel romantische gevoelens heb en die ook graag deel. Maar ik ben nu nog zo op ontdekkingstocht dat ik eigenlijk iedereen die met soortgelijke 'issues' zit wel als maatje zie. Dus maatje is nu en in dit geval vooral iemand om 'samen' mee verder op ontdekkingstocht te trekken. Dat hoeft niet in hetzelfde ontdekkingsschip te zijn, dat kan digitaal ook al prima.

Zoektocht

je komt niet echt uit de buurt en ik ben echt geworteld in zuid Holland.  Ik ben wel benieuwd om je te leren kennen.

groetjes