Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

borrel asexual awereness week

Gestart door Jan H, oktober 18, 2018, 12:01:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan H

Beste mensen,

Komende week is het van 21 tot 27 oktober de internationale asexual awareness week!
Om het niet geheel aan ons voorbij te laten gaan lijkt het mij leuk om ergens de komende week een borrel te houden zodat we elkaar kunnen ontmoeten en bij kunnen praten. :handschudden:
dus mijn vraag is wie wil er komen en wat is een goede plaats om het te houden, als er veel Vlamingen zijn is het goed om het in het zuiden te houden. En als er veel noordelijke Nederlansers zijn is het een idee om het meer in het noorden van Nederland elkaar op te zoeken.

Dus laat van je horen dan kunnen we zien waar wij elkaar kunnen ontmoeten.  :wave:
   

Somebody someome

nou leuk idee jan h .

Voor borrels moet je in Brabant zijn. Dus is Den bosch wel leuk. Toch de gezelligste stad in NL en ik weet dat veel aces rondom Den Bosch Nijmegen wonen  dus is het iig voor groot deel bereikbaar.

AceVentura

Zaterdag de 27e bij Queer aan Zee  ;D

(Nu iets serieuzer)
Leuk idee Jan!
Ik denk niet dat er een "goede" plek is, het is altijd wel voor iemand ver weg. Kies gewoon wat leuks zou ik zeggen.

(Nu nog iets heel anders)
Waar komen deze dagen ineens vandaan? op http://asexualawarenessweek.com staat nog steeds alleen vorig jaar, ik dacht daardoor dat er niets meer met AAW gedaan werd.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Waalwijker

Citaat van: Somebody someone op oktober 18, 2018, 12:07:05 PM
nou leuk idee jan h .

Voor borrels moet je in Brabant zijn. Dus is Den bosch wel leuk. Toch de gezelligste stad in NL en ik weet dat veel aces rondom Den Bosch Nijmegen wonen? ? dus is het iig voor groot deel bereikbaar.

Ja den Bosch is een leuke stad ..ik ben er bij!

Bubble

Leuk idee, Jan.
Ik kan alleen in het weekend en dagje den Bosch stond op het verlanglijstje, dus waarom niet?
Als het kan, lijkt het me ook leuk om samen met iemand te rijden.
Anders goed is ook goed

AceVentura

Ik ben laatst heel kort in Den Bosch geweest, dat zag er inderdaad erg leuk uit. Als je de juiste zaak kiest kan je ook nog genieten van de enige echte bossche bol  :cake: :cake: :cake:  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Somebody someome

Citaat van: AceVentura op oktober 20, 2018, 02:33:15 PM
Ik ben laatst heel kort in Den Bosch geweest, dat zag er inderdaad erg leuk uit. Als je de juiste zaak kiest kan je ook nog genieten van de enige echte bossche bol?  :cake: :cake: :cake:;D

zou ik alleen niet bij Jan de Groot gaan. sta je buiten super lang in de rij en dat met koude weer van tegenwoordig.

AceVentura

Dat hoeft ook niet, er zijn veel horeca gelegenheden waar je van hun bossche bollen kan genieten: https://www.bosschebollen.nl/waar-wanneer.php
Ze zitten allemaal in/om het centrum, dus als je goed kiest zit je nog steeds aan een heerlijke bol ;D

Citaat van: Bubble op oktober 20, 2018, 09:18:27 AM
Als het kan, lijkt het me ook leuk om samen met iemand te rijden.
Ik weet niet precies wat Jan gaat doen en of ik dan kan, maar als ik ga mag je weer met mij mee als je wil.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Bubble


Ik weet niet precies wat Jan gaat doen en of ik dan kan, maar als ik ga mag je weer met mij mee als je wil.
[/quote]

Jeeej! Gezellig!
Anders goed is ook goed

Stevie1992

Brabant is voor mij een beetje ver weg voor een borreltje, maar als er een keer iets verder noord iets gebeurt wil ik wel mee.
I need no reasons, I simply.. am

AceVentura

Ik heb wel behoefte aan duidelijkheid, want volgens mij hebben we het over deze week (of waarschijnlijk komend weekend).

Dus wat gaan we doen, wanneer en met wie?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Atlantis

Ik zou ook graag komen. Eens kennismaken en zo. Dus ik houd me ook aanbevolen....
I solemnly swear that I am up to no good...

Somebody someome

Jan wij wachten op jou ? jou idee deze borrel. Nog 3 dagen dan is aaw alweer voorbij.

Jan H

Sorry mensen ik was jullie door drukte en late diensten werken al bijna vergeten  :bloos: mijn excuses
Maar ik heb zeker zin in een borrel in Den Bosch dit weekend met jullie allemaal, en Den Bosch is een prachtige stad waar ook ik te weinig geweest ben.
Ik vind a.s. zondagmiddag rond 15:00 uur wel een mooie tijd om elkaar te ontmoeten.
Nu heb ik een plek opgezocht die voor zowel treinreizigers als automobilisten te bereiken is. 
Het proeflokaal t' Paultje maakt wel een gezellige ongedwongen indruk op mij daar kunnen we warm zitten bijpraten en wat drinken en eventueel een ronde door de stad gaan lopen.
De website is www.tpaultje.nl en het adres Lepelstraat 31a.
Mocht je een probleem hebben of hebben gehad met alcohol en daardoor afzien van deze bijeenkomst, voel je niet bezwaard en laat het weten dan zoeken we een gewoon ander adres op in den Bosch. 
Vanuit het centraal station is het een korte afstand lopen, een rechte straat en na een brug rechts.
En parkeren kan in de buurt bij het station bij parkeergarage stationplein.
Ook zie ik op google twee parkeergagages dichtbij, maar ik heb mijn twijfels of die open zijn voor bezoekers aan de stad. Het zijn de parkeergarages Visstraat en st. Janssingel.
ik zie ernaar uit om jullie komende zondag te ontmoeten.  :wave:
   

AceVentura

Voor wie met de auto komt kan ik de garage bij de Sint Jan (H :) ) aanraden.
Die staat hier: https://www.openstreetmap.org/?mlat=51.68491&mlon=5.31168#map=17/51.68491/5.31168
Dat is ongeveer een 15 minuten lopen vanaf de Lepelstraat en enorm groot (dus altijd plek).
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler