Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben nieuw

Gestart door Jasuil, oktober 20, 2018, 06:13:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jasuil

 :wave: heyhey allemaal :wave:,
Ik ben een 21 jarige studente uit Houten. Sinds kort heb ik "erkend"/ontdekt dat ik aseksueel ben  :o  ;D
Relaties leken me altijd zoooo veel gedoe en tijdsverslindend omdat die ene persoon belangrijker is, want je hebt er seks mee... Dat heb ik nooit helemaal begrepen, nee
En ook nooit een crush gehad, van ja daar wil ik 't wel mee doen en t ook nooit belangrijk gevonden eigenlijk

Echt nog geen idee hoe actief ik ga zijn, maar 't voelt goed om te weten dat ik niet de enige ben, al ben ik nog nooit een andere aseksueel tegengekomen.

:knuffel: Jasuil

Edewecht

Van harte welkom Jasuil :) :cake:

Hier ga je veeeel aseksuelen tegenkomen!

(PS Is Jasuil een zusje van Bosuil?)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Welkom! En misschien ben je niet alleen aseksueel, maar herken je jezelf ook in aromantisme?
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Welkom op het forum Jasuil,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
Ik herken wel wat je schrijft over relaties ;D

Als je eens anderen wilt ontmoeten kan je altijd eens komen kijken op een van onze bijeenkomsten. Toevallig zijn we met een ideetje voor volgende week bezig omdat het dan Asexual Awareness Week is: http://du.asexuality.org/index.php?topic=6211.0
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

kim10

Is aromantisme dat je niet gevoelig bent voor romantiek Dat ben ik ook. Blij te horen ( weer ) dat ik de enige niet ben.  ;) Kim.

AceVentura

Als je aromantisch bent dan heb je geen romantische aantrekking tot anderen. Heel concreet betekend dat voor mij dat gevoelens van verliefdheid afwezig zijn.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Malkavian

welkom, ben zelf ook nieuw op t forum,
"I think that somehow, we learn who we really are and then live with that decision."

-Eleanor Roosevelt-