Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Even voorstellen dan maar?

Gestart door Atlantis, oktober 22, 2018, 10:01:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Atlantis

Hallo allemaal,

Sinds een aantal weken kijk ik al rond op deze site. En eerlijk gezegd klinkt het allemaal heel herkenbaar.

Ik ben een vrouw van 52 jaar en heb 2 puber zonen. Tja, dat dan weer wel. De relatie met hun vader is zeer goed, maar ter ziele gegaan door (het gebrek aan) de sex.

Vanaf mijn 15de ben ik al meerdere keren aangerand en vanaf mijn 20ste al meerdere keren verkracht. Daarna ben ik jarenlang [8] seksueel geïntimideerd op mijn werk.
Het gebrek aan seksuele belangstelling weet ik altijd aan deze, onplezierige, ervaringen. En nog steeds ben ik hier niet helemaal uit. Ik houd van knuffelen, ben romantisch aangelegd, maar voor de rest..... liever niet!!!

Nu vraag ik me af, wat was er eerder.... de kip of het ei.....
I solemnly swear that I am up to no good...

Atlantis

#1
8) had een 8 tussen haakjes moeten zijn. Sorry, moet hier nog een beetje aan wennen :-\



Gefikst (Edewecht)
I solemnly swear that I am up to no good...

Koffie

Welkom. Geen leuk verhaal om met je mee te dragen. En een vraag die lastig te beantwoorden kan zijn. Misschien is het mogelijk om in jezelf na te gaan of je wel aantrekking in seksueel opzicht kan voelen, los van je afkeer en angst die je hebt opgelopen. Aseksualiteit houdt namelijk in dat je geen seksuele aantrekking voelt naar anderen. Maar ik weet niet in hoeverre je dat nog duidelijk kunt krijgen.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Atlantis

Ha Koffie,

Je legt je vinger op de zere plek. Dát is dus inderdaad de vraag en iets waar ik mee aan de gang moet. Verliefd worden kan ik nog wel. Iemand aantrekkelijk vinden ook. Maar zoals gezegd, aan seks moet ik niet denken. En dat onderdeel heb ik eigenlijk nooit fijn gevonden. Kortom, er valt een hoop te overdenken.....

Maar door alle ervaringen hier, vallen er wel wat puzzelstukjes op de plaats.
I solemnly swear that I am up to no good...

Edewecht

Welkom Atlantis.
Er zijn hier wel meer aseksuelen die in het verleden nare ervaringen hebben gehad met seks.
Zoals je schrijft: 'kip of ei', kan het één met het ander te maken hebben, maar het zou ook los van elkaar kunnen staan.
Dat kun alleen jij goed beoordelen, en ik begrijp dat je dat hier gaat proberen. Dus stel gerust je vragen!

(PS ik heb je (8) veranderd in [8]. Die 'automatische' smilies zijn niet altijd leuk...)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Atlantis

Dank je Edewecht. Het begin van de ontdekkingsreis is er. En ook bedankt voor het weghalen van die smiley.
I solemnly swear that I am up to no good...

AceVentura

Welkom op het forum Atlantis,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Bedankt voor het delen van jouw verhaal, wat naar wat je allemaal meegemaakt hebt. Ik hoop dat dit forum je kan helpen om de duidelijkheid te vinden die je zoekt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ace89

Welkom Atlantis  :cake:

Wat knap dat je je verhaal zo openlijk deelt. Ik wens je veel succes met je zoektocht. Vaak willen we begrijpen hoe iets in elkaar steekt of waar het vandaan komt, dat is heel begrijpelijk. Maar jij bent jij,  en hoe het ook gekomen is, jij mag er zijn zoals je bent!
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Atlantis

Dank jullie wel AceVentura en Nikkinda. Wat een lieve en fijne reacties. Soms heb je dat gewoon ff nodig!!
I solemnly swear that I am up to no good...