Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoi!

Gestart door With Pen and Paint, oktober 23, 2018, 11:15:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

With Pen and Paint

Hoi alemaal! Ook ik kom me even voorstellen ;D

Mijn naam is Bregje, ik ben 23 en ik studeer Engels. Op het moment zit ik een jaar in Londen voor mijn studie maar ik kom uit de Achterhoek en heb de afgelopen twee jaar in Den Haag gewoond. Ik hou heel erg van lezen en alles dat met taal te maken heeft, dus in m'n vrije tijd leer ik onder andere Zweeds en Japans. Ik ben ook wel een beetje een geek, want ik hou van fantasy en sci-fi en vind het leuk om bijvoorbeeld naar conventies als Comic Con en Elfia te gaan. Nog wat andere hobbies zijn schilderen, creatief bezig zijn, reizen, schrijven, bakken, wandelen, kanoën en kamperen.