Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoi!

Gestart door calculatedpassion, oktober 24, 2018, 01:57:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

calculatedpassion

Dag mooie mensen! Sinds ik ontdekt heb dat aseksualiteit ook buiten de dikke Van Dale bestaat heb ik een onbedwingbaar verlangen om met mijn soortgenoten in contact te komen. Over mezelf: ik ben een 30-jarige man, afkomstig uit het oosten des lands en nu woonachtig in het prachtige Wageningen. Mijn goede eigenschappen zijn mijn bovengemiddelde intelligentie en mijn vermogen om elk probleem vanuit verschillende perspectieven te beschouwen. Mijn slechte eigenschappen zijn er wat meer dan twee, de belangrijkste zijn mijn ogenschijnlijk stoïcijnse houding en de soms cynische, politiek incorrecte grappen waar de helft van mijn vrienden om lacht en de andere helft boos om wordt. Buiten dat is mijn humor veelal droog en soms een tikje zwart. Naast aseksueel ben ik veganist en heb ik een visuele beperking. Die dingen hebben natuurlijk niks met elkaar te maken, behalve dat ze samen de relationele sfeer nogal kunnen compliceren. Gelukkig beschouw ik mezelf aan het einde van dit verhaal nog steeds graag als een realistische optimist.

Ace89

Hoi mede-Wageninger! (Ok ik werk er alleen en woon in de buurt, maar toch ? :schater:). Als je het wil vertellen: Ben je gelieerd aan de WUR, of doe je iets compleet anders?
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

calculatedpassion

Dank jullie!

Citaat van: Nikkinda op oktober 24, 2018, 02:07:59 PM
Hoi mede-Wageninger! (Ok ik werk er alleen en woon in de buurt, maar toch?  :schater:). Ben je ook gelieerd aan de WUR, of doe je iets compleet anders?


Heb je goed! Planten zijn tot dusver mijn grootste liefde.  :D

Ace89

Citaat van: calculatedpassion op oktober 24, 2018, 02:42:31 PM

Heb je goed! Planten zijn tot dusver mijn grootste liefde.?  :D

Nog een plantengeek hier! Wetenschapper in mijn geval.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

calculatedpassion

Geek? Haha. OK, vertel eens, wat is je favoriete plant? Mijne is, heel cliché, quinoa. Maar lupine vind ik ook heel leuk!

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum calculatedpassion,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Met "soortgenoten" in contact komen is in ieder geval al gelukt ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

calculatedpassion

Danku, danku.

*Hap* Eten we in het echte leven ook zoveel taart of is het slechts een meme?

Hoop trouwens dat het geen bezwaar is als ik een paar of meer ouwe zombiedraden reanimeer. Ik zag wel wat interessante onderwerpen en nu het toch bijna halloween is..

Koffie

Geen probleem. Je mag op dit forum gerust oude topics ophalen. Alleen kan het zijn dat degenen die daarin hebben gepost, niet meer actief zijn.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Malkavian

"I think that somehow, we learn who we really are and then live with that decision."

-Eleanor Roosevelt-

AceVentura

Citaat van: calculatedpassion op oktober 25, 2018, 05:46:56 PM
*Hap* Eten we in het echte leven ook zoveel taart of is het slechts een meme?
Het komt van het idee dat "Cake is better than sex", en daar is in het echte leven natuurlijk ook niets mis mee ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

calculatedpassion

Bedankt allemaal!
Citaat van: AceVentura op oktober 26, 2018, 09:33:51 AM
Citaat van: calculatedpassion op oktober 25, 2018, 05:46:56 PM
*Hap* Eten we in het echte leven ook zoveel taart of is het slechts een meme?
Het komt van het idee dat "Cake is better than sex", en daar is in het echte leven natuurlijk ook niets mis mee ;D

Klinkt overtuigend, ik hoop maar dat ik mijn lijn kan behouden. ;D

AceVentura

Van AVEN- :cake: kom je in ieder geval niet aan  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler