Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kerst ideetje

Gestart door AceVentura, oktober 29, 2018, 08:15:23 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Je denkt nu misschien "kerst!?!?!? het is pas oktober  :banghead:", toch begin ik er nu al over. Ik dacht op te merken dat velen van ons een van de kerst dagen alleen door brengen, en aan de andere kant merk ik dat we juist die dagen geen meetings doen omdat we denken dat iedereen druk is. Dus toen dacht ik: 2+2=5, dus laten we juist met kerst iets doen!

Lijkt het jullie wat om juist met kerst wat te gaan doen? Gezamenlijk wat weten en/of een uitje (voor zover mogelijk met de openingstijden)?
Dat is ook reden dat ik er nu al over begin, als we ergens iets moeten reserveren voor kerst dan moet je er tijd redelijk op tijd bij zijn.

Groetjes,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

joel.

Ik ben zeker geintereseert om met de kerst een meeting te houden, als het een beetje in het midden van het land is kan ik komen.

Ace89

Leuk initiatief!  :klap:

De kerstdagen zelf ben ik bij familie in het westen van het land. De dag/avond ervoor zou ik heel leuk vinden. Als de bedoeling echt is tijdens 1e of 2e kerstdag, dan moet ik even kijken.

Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Somebody someome

kerst zelf ben ik ook veel bij familie meestal. Weet alleen iig zeker dat bij mij kerst avond al bezet is. Dus mijn familie en ik zijn wel al aan het plannen. ? Dus er voor of erna is top. Kerst valt net na het weekend dacht ik dus kunnen we wel zondag iets plannen.

AceVentura

Bedankt voor de positieve reacties  :cheerleader:

Voor de zekerheid: Er ligt nog niets vast, dus we kunnen alle kanten op. Het idee is alleen om met/rondom kerst iets leuks te doen ipv. die dagen juist te vermeiden.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ace89

Ik vind het een fantastisch idee. Kerst is toch vaak zo'n moment waar het draait om familie en samenzijn. De gelukkige stelletjes, al dan niet met kinderen vliegen je om de oren. Om niet te spreken van de bekende "wanneer neem jij eens iemand mee met kerst." Eerste/tweede kerstdag kun je misschien nog bij familie terecht, maar de rest van de feestdagen zit je dan toch vaak weer alleen is mijn ervaring. Dat kan best eenzaam/confronterend zijn soms.

Zoeken we iets in de trant van een etentje? Filmpje? Kerstmarkt? Efteling?
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Amber

Superleuk idee! I'm in! Misschien is het wel het handigst om een van de dagen rondom kerst te doen, omdat de meeste mensen toch verplichtingen hebben op één van die dagen (of kerstavond), dus de kans is groter dat er meer mensen op 23 december bijvoorbeeld kunnen. Om even mee te brainstormen over wat we kunnen doen: iets van een kerstdiner zou inderdaad tof zijn! Misschien kunnen we ook wel een soort van secret santa doen zodra we weten wie kan komen. We kunnen dan online lootjes trekken, of zelfs gewoon zeggen dat iedereen een klein cadeautje meeneemt (een paar euro max, of misschien zelfs zelfgemaakt) en dan daar ter plekke lootjes trekken en elkaar ons cadeautje geven. Ik heb het nog niet helemaal uitgedacht, maar kan sowieso leuk worden! :D

Edewecht

(Edewecht is allergisch voor alles wat met kerst te maken heeft, dus je raadt het al... Maar hij wenst jullie welgemeend een geslaagde afspraak en een fijn samenzijn!) :ange:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Maar het is juist een akerstuele meeting Edewecht  ;D

Als we het zoeken in de dagen rondom kerst dan is bij mij de periode tussen kerst en oud&nieuw altijd zo'n periode van even niets te doen, is daar meer animo voor?

Het idee van een secret santa vind ik ook wel leuk, ik heb eens iets soortgelijks gedaan met een secret friend (waarbij je iemand - die dat zelf dus niet weet - net even iets meer aandacht/aardigheid geeft dan normaal). Wat we verder kunnen doen ... ik vind alles leuk  ::) Een filmpje kijken op de kerstmarkt in de efteling misschien?  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Atlantis

Wat een super leuk idee. Kerst maakt me inderdaad vaak nogal verdrietig. Een beetje vertier kan wat mij betreft geen kwaad. Ik heb alleen wel 1 van de kerstdagen mijn kinderen, dus dat moet ik even afstemmen met hun vader. Ik ben in ieder geval helemaal voor!!!!   :klap:
I solemnly swear that I am up to no good...

Fifi

Zou best willen, maar wederom geen vrije dagen rond Kerst. Ja, de Kerstdagen zelf, maar dan ben ik met familie. Ik zou alleen de zondag of maandag voor Kerst misschien kunnen, maar dan hangt het er ook nog vanaf waar het is en dergelijke.  :)

AceVentura

Zo te zien is er in ieder geval animo genoeg  :cake:

Eens kijken of we een stapje concreter kunnen worden, wat willen we doen?
Misschien in de middag een film kijken (als er wat leuks is natuurlijk, volgens mij zit dat over het algemeen wel goed rond kerst) en daarna samen wat eten?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Stevie1992

Dit jaar zit ik met de kerst waarschijnlijk in Kopenhagen, maar mocht het doorschuiven naar Oud en nieuw of zo leuk zijn dat het volgend jaar herhaald wordt...
I need no reasons, I simply.. am

Loesz :)

Ik ben ook wel in voor een meeting!
Voor mij ook liever voor af na de echte kerstdagen :)

Samoth

Één Kerstdag is altijd ingepland voor familie en één voor eigen invulling. Ik weet (nog) niet welke Kerstdag de familiedag gaat worden. Maar op de andere plan ik graag een meeting. Er omheen, tussen Kerst en Oud&Nieuw ofzo, vind ik ook prima. Alles wel met een flinke slag om de arm, want de locatie is voor mij als Noorderling toch ook wel van belang. Dus bij voorkeur niet in Zierikzee of Maastricht, alhoewel de laatste stad nog altijd op mijn bucketlist staat.