Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kerst ideetje

Gestart door AceVentura, oktober 29, 2018, 08:15:23 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Samoth

Citaat van: AceVentura op december 11, 2018, 11:41:31 AMNog 3 erbij en we komen in aanmerking voor het groepstarief?  ;D

Daarom wacht ik nog even met een kaartje bestellen. Scheelt toch vast weer een paar euro, die ik dan weer kan gebruiken om een stokstaartknuffel in de dierentuinwinkel te kopen.

Overigens lijkt bij dat pannenkoekenhuisding reserveren me met zo'n grote groep bepaald geen overbodige luxe.

Koning

Ik zou toch ook wel mee willen komen:

ace ventura
bubble
Samoth
Nikkinda (Mensen die in de buurt van Elst (GLD) komen kunnen met mij meerijden
Atlantis
Briggy
MarkA
joel.
Stevie (Stephanie)
Jan H
Withpenandpaint
Marsumarsu (Martine)
Amber
(Edewecht?)
Melissa
Erik7494
Loesz
Koning

Edewecht

Citaat van: Loesz :) op december 11, 2018, 09:18:29 AM

Ik vind het heel erg spannend, maar ik denk dat ik er ook bij ben!


Des te moediger om mee te komen Loesz. Welkom!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Stevie1992

Leuk dat we bijna genoeg mensen hebben voor groepskorting, maar die code van eerder in de thread is dan toch nog meer korting :ange:
I need no reasons, I simply.. am

Atlantis

Voordat iedereen gaat wachten op de groepskorting.... ik heb mijn toegangskaart al. Bij inloggen op Ouwehand dierenpark de code omni2018 gebruiken, vóór het afrekenen, en je hebt je kaart voor €18,75.

Ik heb niet gekeken wat de korting is bij een groep, maar dit is zeker een optie!!! Succes  :)
I solemnly swear that I am up to no good...

Samoth

Ok, ok, oooooook, toch zojuist mijn ticket alvast maar besteld. Met ook een parkeerkaart erbij, omdat ik toch maar met de auto kom aangezien 206 kilometer tussen mijn huis in het noorden des lands en Ouwehands in Rhenen toch wel een flinke horde is om met het openbaar vervoer te nemen. Zeker als ik erna ook nog pannenkoeken wil eten en dan 's avonds laat met de trein de terugweg zou gaan ondernemen. Bij het kaartjesbestelproces is gelijk bij stap 1 een vakje voor de speciale actiecode waar je omni2018 invult en die dan meteen verrekend wordt op de entreeprijs voor een ticket. Dus niet eerst gedwee alle stappen volgen en er dan bij de laatste stap betalen woest achter komen dat daar geen mogelijkheid is voor de actiecode.  :bloos:

AceVentura

Goede tip met die actiecode, met groepskorting komen we op 21 euro per persoon dus die code geeft meer korting. Zeker als er ook al kaartjes besteld zijn denk ik niet dat we nog aan de 20 komen.

Citaat van: Samoth op december 11, 2018, 04:02:59 PM
Overigens lijkt bij dat pannenkoekenhuisding reserveren me met zo'n grote groep bepaald geen overbodige luxe.
Ga ik ook zeker doen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Ik heb zojuist gebeld met Pannekoekenhuis De grebbeberg (http://www.degrebbeberg.nl om de hoek bij de dierentuin) en heb voor 18 personen gereserveerd rond 16:30, dan gaat de dierentuin dicht.

Er werd nog geïnformeerd naar bijzondere dieet wensen, en voor zover ik tot nu toe hier gezien heb kunnen we volgens mij met het reguliere menu uit de voeten.
Hier vind je hun menukaart: http://www.degrebbeberg.nl/menukaart/
Mocht je bijzonderheden hebben die je niet op de kaart ziet laat het dan even weten zodat ik dat door kan geven. Doe dat uiterlijk als we elkaar ontmoeten bij de dierentuin, dan is het allemaal nog te regelen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Samoth

Top, AceVentura. Nu al zin in. Dierentuin en pannenkoeken, even weer jeugdig enthousiasme. Kleine tip voor iedereen; niet het menu bekijken vlak voordat je zelf gaat koken, dat kon je wel eens hongerig en chagrijnig maken. :ange:

Briggy

Citaat van: Samoth op december 17, 2018, 04:27:47 PM
dat kon je wel eens hongerig en chagrijnig maken. :ange:

Wat willen wij? Pannenkoeken! Wanneer willen wij dit? Nu!  :cheerleader:
12-1-2015 <3 MarkA

Ace89

Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Edewecht

Vandaag of morgen --of overmorgen :geezer: -- hoop ik te weten of ik de 23e 'vrij' heb, d.w.z. geen andere na te komen afspraken. :pray:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Ik hoop dat je mee kan Edewecht  :cake: :cake: :cake: :cake: ( <- speciale Edewechtiaanse pizza-cake )
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

:cheerleader: YES! Ik kan erbij zijn! :dance:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Atlantis

Wow. Dit is zó leuk!!! Wat een grote groep  :cheerleader: Nu echt veel zin in.... en ook in die pannenkoeken  :highfive1:

Dank je voor al het regelen, AceVentura!!!
I solemnly swear that I am up to no good...