Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kerst ideetje

Gestart door AceVentura, oktober 29, 2018, 08:15:23 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Atlantis

Trouwens, zoals die Pandabeer wil ik ook mijn vakantie doorbrengen.... :schater:
I solemnly swear that I am up to no good...

Briggy

Het was heel gezellig en leuk! Bedankt allemaal :) En allemaal fijne feestdagen toegewenst!  :smile-hart:
12-1-2015 <3 MarkA

Samoth

Zo, ook weer thuis. Geleende auto bij mijn vader gebracht, uitgeleende hond opgehaald en nu -ware een pandabeer- lui en gestrekt onderuit. Tof AceVentura, dat jij tot deze date de aanzet gaf en het voortouw nam. Ik heb een hele fijne dag gehad, erg veel (extra) over aseksualiteit, jullie en ook over mezelf geleerd. Ja, ik heb verhalen van anderen 'nodig' om puzzelstukjes op z'n plaats te laten vallen en mezelf (beter) te snappen. Dat is vandaag heel goed gelukt. Dat was me de 400km door het land crossen méér dan waard. Dankbaar. Hele fijne dagen, mooie, eerlijke, dappere, toffe mensen. :cake:

Stevie1992

Fijn dat het zo'n leuke dag was. Vind t nog wel erg jammer dat ik het heb moeten missen.

@Samoth, als je een keer wat dichter bij huis een gesprekje wil doen met aces zeg je t maar :) er lopen er hier local ook een paar rond en gezien ik toch al overal volledig out ben (weet trouwens niet of hier uberhaupt mensen tissen zitten die op fb zouden willen maar daar hebben we ook een Nederlandse groep).

Iedereen hele fijne dagen en hopelijk tot volgend jaar!
I need no reasons, I simply.. am

Edewecht

Hehe. Nu ben ook ik thuis (als laatste?) :D en ik ben zoooo blij dat ik meegegaan ben! Ik ervaar deze dag als een kado!
Mooie inspirerende gesprekken, maar ook veel lucht en plezier. Ik heb niet de indruk dat iemand er los bij hing (behalve de panda's). Qua leeftijd een lekker diverse groep, mooie m/v/x-verdeling (is weleens anders geweest), en tot slot Martine als bijzondere reis- en gespreksgenoot.
DANK allemaal en nogmaals: applaus voor jezelf!

:grouphug:

PS De groepsfoto komt eraan. Eerst dit berichtje posten :D

> > Mocht je alsnog NIET op de foto willen (die op het besloten gedeelte komt te staan), geef dan even een seintje per PB aan mij. Dan maak ik je gezicht onherkenbaar. < <
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Wizz

Ik ben ook blij dat ik meegegaan ben.
Het voelt nog een beetje onwerkelijk en eng allemaal, maar het was fijn om er met anderen over te hebben.
Dank daarvoor!

With Pen and Paint

Ook ik vond het erg gezellig! :D Bedankt allemaal en fijne kerst!
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

Marsumarsu

Dankjulliewel voor deze fantastische dag! Het was echt heel gaaf om zoveel leuke mensen te ontmoeten  :hart1:, zoveel mooie gesprekken te hebben gehad  :hart1:, en dan nog hugs, panda's, glijbanen, aceberen, suikerspinnen, nog meer hugs, axolotl's, pannenkoeken... ik kon mijn geluk simpelweg niet op!!

Op naar de volgende meet. Burgers Zoo it is, 't is nou eenmaal onvermijdelijk ;)

-Dat ene warhoofd dat online per ongeluk een kaartje voor de verkeerde dierentuin gekocht had. Oops.

Edewecht

Voor de forumleden die nog steeds niet weten wat ze gemist hebben - - -
hier een drag-queen-vis.

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

Citaat van: Wizz op december 23, 2018, 10:04:24 PM

Het voelt nog een beetje onwerkelijk en eng allemaal, maar het was fijn om er met anderen over te hebben.


... en dat is het belangrijkste. :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Samoth

Ik merk dat ik toch best nog wel wat terughoudend ben betreft aseksualiteit voor mezelf geheel accepteren en vooral ook naar de buitenwereld toe te communiceren. In de dierentuin keek ik als ik het woord aseksualiteit gebruikte toch eerst nog even vluchtig om me heen of er geen andere mensen dan uit onze groep mij konden horen. In het pannenkoekenhuis had ik daar al helemaal geen erg meer in, dus ik maak vorderingen. Ja, ik maak er zelf 'een ding' van, dat besef ik me terdege. Suf en misschien wel onbegrijpelijk voor de mensen die hun aseksualiteit al helemaal hebben geaccepteerd en zelfs uit durven dragen. Het is pure (zelf)stigma waar ik nog (helemaal) vanaf dien te komen. Deze meeting heeft me (weer) verder geholpen in (zelf)acceptatie en begrip. Alsof ik een berg aan het beklimmen ben waarbij ik de top nu bíjna bereikt heb. Tof dat je me uitnodigt om eens met andere aces van gedachte te wisselen en te filosoferen wat dichter bij huis, Stevie1992. Dat lijkt me zeker een hele goeie in nóg weer wat verder naar boven klauteren en misschien zelfs wel de ace-vlag op de top te planten. Eerst een hele goede reis naar en veel plezier in Kopenhagen!

Marsumarsu

Citaat van: Samoth op december 23, 2018, 10:32:18 PM
Suf en misschien wel onbegrijpelijk voor de mensen die hun aseksualiteit al helemaal hebben geaccepteerd
Echt niet!! Ik denk dat het voor velen van ons toch wel een hele ontdekkingsreis is geweest. Dat je langzaam, heel langzaam, steeds meer zelfvertrouwen krijgt om te zijn wie je bent. Ik hield vroeger ook mijn mond als men me naar mijn liefdesleven vroeg, dacht ook dat ik een freak was, en was bang voor negatieve reacties als ik ervoor uit zou komen, het openlijk zou benoemen. 5 jaar geleden had ik dit ook niet gedurfd, een dag als vandaag. Da's niet suf, da's heel normaal. Een berg kun je alleen Beklimmen als je van onderaf begint, en iedereen die de top bereikt (mooi uitzicht btw) en de vlag plant, is per definitie ook van benedener gekomen. De die lange weg, die reis van zelfacceptatie, die hoort er soms gewoon bij, en dat is 100% niet suf.

Marsumarsu

Citaat van: Edewecht op december 23, 2018, 10:18:58 PM
Voor de forumleden die nog steeds niet weten wat ze gemist hebben - - -
hier een drag-queen-vis.



Wel giftig, maar oh zo mooi <3 <3 <3

Jan H

Ik heb zeker ook genoten van vandaag alle ontmoetingen gezellige en ongedwongen sfeer en alle gesprekken die daaruit voortvloeien diepgaand en ook grappig. Ik ben ervoor in om de ontmoetingen een vervolg te geven en zo elkaar beter te leren kennen. Wat mijn inzien beter lukt face to face dan via het scherm. Hartelijk bedankt allemaal was echt een goede dag en ik heb genoten van iedereen! :highfive1:

Atlantis

Citaat van: Samoth op december 23, 2018, 10:32:18 PM
Alsof ik een berg aan het beklimmen ben waarbij ik de top nu bíjna bereikt heb. Tof dat je me uitnodigt om eens met andere aces van gedachte te wisselen en te filosoferen wat dichter bij huis, Stevie1992. Dat lijkt me zeker een hele goeie in nóg weer wat verder naar boven klauteren en misschien zelfs wel de ace-vlag op de top te planten. Eerst een hele goede reis naar en veel plezier in Kopenhagen!

Wel toepasselijk Samoth!!! Je bent niet alleen  :highfive1:
I solemnly swear that I am up to no good...