Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kerst ideetje

Gestart door AceVentura, oktober 29, 2018, 08:15:23 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Atlantis

Is met z'n allen naar Soldaat van Oranje een optie? Wél prijzig!!!
I solemnly swear that I am up to no good...

AceVentura

Soldaat van Oranje is inderdaad wel wat prijzig.

Valkenburg is inderdaad wel leuk, daar ben ik een aantal jaren terug eens geweest. De grotten+afsluitend etentje daar lijkt me ook prima.
Op mooi weer zou ik eind december niet gokken, al hoewel, het klimaat is redelijk in de war dit jaar  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ace89

Citaat van: Atlantis op november 12, 2018, 10:58:58 PM
Is met z'n allen naar Soldaat van Oranje een optie? Wél prijzig!!!

Het is een leuk idee, maar dat kan ik echt niet betalen :(
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Erik7494

Voor iets Kersterig, maar ook weer niet te, kan ik de kerstconcerten van Anuna aanraden, een Iers zangkoor, die elk jaar hier een tour komen doen.
Kaartjes zijn meestal rond de 20 EUR of zo.

Netherlands December 22 Goudse schouwburg, Gouda
Netherlands December 20 Hanzehof, Zutphen
Netherlands December 18 Kerk ad Haven, Waalwijk
Netherlands December 16 De Storm, Winterswijk
Netherlands December 15 Musis, Arnhem
Netherlands December 14 Theater de Willem, Papendrecht
Netherlands December 13 Agnietenhof, Tiel
Netherlands December 12 De Tamboer, Hoogeveen
Netherlands December 11 Oude Kerk, Rijswijk
Netherlands December 9 Stadsschouwburg Velsen, IJmuiden


https://www.goudseschouwburg.nl/voorstellingen/3212//Christmas_with_Anuna/

https://www.youtube.com/watch?v=nR9kTyrkNyY
https://www.youtube.com/watch?v=ePTVypG9UVA
https://www.youtube.com/watch?v=WbKWk6RzaiM
https://www.youtube.com/watch?v=D6srNv6W0RE
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Atlantis

Gouda is zo ie zo ook leuk. Schijnt heel mooi verlicht te zijn met kerst!!!

De grotten in Valkenburg zijn voor mij wel heel erg ver weg ? :(. Hoewel ik, waar het ook is, toch wel wil komen.
Net even gecheckt, 3.26 is de reistijd. Enkele reis welteverstaan....
I solemnly swear that I am up to no good...

Bubble

Ik zou het fijn vinden als het wat neutraal ligt. Maakt me dan niet eens uit wat we gaan doen maar dan is het voor iedereen een beetje te behappen qua reisafstand denk ik.
Anders goed is ook goed

AceVentura

Als we het een beetje "in het midden" willen houden komen we volgens mij in de provincies Utrecht en Flevoland uit. Is er toevallig iemand een beetje bekend daar?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Atlantis

Wel provincie Utrecht. Vandaar het Baarn verhaal met de Generaal. Flevoland ken ik niet zo.... Bij Baarn heb je vooral veel mooie bossen,  dus dat zou wandelen worden....

In Amersfoort en Hilversum heb je ook leuke restaurantjes. Maar dan moet ik ff gaan checken. Utrecht is natuurlijk een mooie stad, maar niet iedereen wilt daar heen.

Bij Rhenen en Amersfoort heb je een dierentuin, voor de liefhebbers....

Kortom. Roep maar. Al deze plekken zijn trouwens per trein te bereiken. Ik wil best helpen iets uit te zoeken  :)
I solemnly swear that I am up to no good...

Somebody someome

Ik ben voor dierentuin in Rhenen. Volgens mij heb je daar ook veel binnenverblijven en is er genoeg tijd om lekker te kletsen.

kunnen we daarna wel wat eten in Rhenen centrum voor wie wilt.

Atlantis

Net even gecheckt. Ouwehands dierenpark in Rhenen kost €24,-  en is 800 meter lopen vanaf het station. Altijd handig om te weten ;-)
I solemnly swear that I am up to no good...

Stevie1992

Ligt natuurlijk aan de datum, maar het liefst iets wat centraal ligt maar ook een beetje vrijblijvend is. Ik moet uit het verre noorden komen en vorige keer met de Efteling was het voor mij niet eens mogelijk om op de afgesproken tind daar te zijn met de trein. Plus dat ik ook niet te laat kan blijven als het bijvoorbeeld de 23e wordt want de 24e zit ik om 6:30 al in het vliegtuig naar Kopenhagen vanuit Eelde weer.
I need no reasons, I simply.. am

AceVentura

Dierenparken doen het hier meestal goed, lekker neutraal, genoeg te zien, enz, dus Ouwehand vind ik een goede suggestie. Daar binnen kunnen we ook wel wat eten, al hoewel het volgens mij wel redelijk simpel is (pannenkoek, poffertjes, patat), en daar is op zich ook niets mis mee natuurlijk  ;D Het is prijs-technisch ook wat gunstiger dan eerst het dierenpark en daarna een restaurant.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ace89

Dierenpark is leuk! Is dat een beetje bereikbaar voor iedereen qua afstand enzo? Ik woon daar in de buurt, dus kan bijvoorbeeld mensen van station Kesteren oppikken.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

joel.

ik vind ouehands ook een goed plan, goed berijkbaar en niet al te duur.

Somebody someome

Rhenen heeft eigen treinstation dus dat maakt het sws makkelijker qua bereikbaarheid