Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kerst ideetje

Gestart door AceVentura, oktober 29, 2018, 08:15:23 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fifi

Ik vrees dat het voor mij financieel niet gaat lukken, treinreis plus entree plus eten/drinken...
Als ik toch genoeg over houd tegen die tijd, dan ga ik graag mee. Even afwachten dus.

Samoth

Ouwehands lijkt me heel erg leuk. Nog nooit geweest ook. Ik ben vrijwel altijd wel pro diertjes. Liever ging ik op safari naar Kenia, maar dat is misschien een optie voor een volgende meeting, kan iedereen nu nog even sparen. En Stevie, samen treinen?  :cheerleader:

Bubble

Inderdaad een leuk idee om naar het dierenpark te gaan.
Nu maar afwachten welke datum het wordt  :pinguin:
Anders goed is ook goed

AceVentura

Aan de reacties te zien is Ouwehand populair, dus ik denk dat we een winner hebben  :cheerleader: (tenzij iemand een betere suggestie heeft natuurlijk)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Somebody someome


Samoth


Atlantis

I solemnly swear that I am up to no good...

Stevie1992

Citaat van: Samoth op november 15, 2018, 10:44:38 PM
En Stevie, samen treinen??  :cheerleader:

Het ligt een beetje aan de datum, maar als het de 23e wordt ga ik met de auto. 2 uur rijden of 3 en een half uur in de trein maakt nogal een verschi en ik moet op tijd weer thuis zijn. Zit de 24e om 6:30 in het vliegveld.


Btw, ivm eten: het park gaat in de winter wel om 4:30 dicht (wat ik gezien bovenstaande niet zo erg vindt) maar wel handig om in de gaten te houden als we in het park wat willen eten. Als mensen daarna nog willen kunnen ze natuurlijk altijd nog ergens anders aanschuiven maar als het dan een restaurant wordt is het misschien handig om te reserveren als de groep een beetje groot blijft
I need no reasons, I simply.. am

AceVentura

Goed dat je het zegt Stevie, van die openingstijden, daar had ik nog niet naar gekeken. Ze zijn inderdaad om 16:30 al dicht. Vanaf 17:30 kan je weer naar binnen voor een "China Light Festival", voor de combinatie van overdag + avond betaal je dan 34 euro als je online besteld (aan de kassa is nog iets duurder), en dat is mij wat te veel eigenlijk.

Twee andere restaurants die ik gevonden heb:
- Letterlijk voor de deur van het dierenpark een pannenkoekenhuis: http://www.degrebbeberg.nl/
- Iets verderop een steakhouse: http://www.steakhouse-cunera.nl/

Is dat wat of weet iemand iets anders in de buurt?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ace89

Het pannenkoekenhuis is OK. Ze zijn niet slecht, maar ik heb betere gehad. Het is wel lekker dichtbij en betaalbaar.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Samoth

Hoewel ik een echte carnivoor ben, ben ik nu pro pannenkoeken.

Somebody someome

pannenkoeken zijn sws the bom ik ben voor.

Atlantis

Pannenkoeken klinken helemaal perfect  ;)
I solemnly swear that I am up to no good...

AceVentura

Heel mooi  :cheerleader:

Volgens mij zijn we dan al zo goed als compleet:
Grote kans dat de datum de 23e gaat worden, dan eerst naar Ouwehand en daarna pannenkoeken smullen  :cheerleader:

Even wachten op de definitieve uitslag van de poll en dan kunnen we een lijstje gaan maken wie er daadwerkelijk komen.
Voor wie nog wil/moet stemmen, dat kan hier: http://du.asexuality.org/index.php?topic=6236.0
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ace89

Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D