Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kerst ideetje

Gestart door AceVentura, oktober 29, 2018, 08:15:23 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Atlantis

Voor iedereen die mee wilt, is het onderstaande misschien wel handig:

I solemnly swear that I am up to no good...

With Pen and Paint

Misschien ben ik er ook wel bij :D Ik ben dan sowieso in Nederland en ben die dag vrij, maar het is ook wel een drukke periode en ik wil ook wel eventjes een dagje echt niks doen, dus het wordt een beetje een last minute beslissing of ik zin heb. Het klinkt wel als mijn soort uitje :cheerleader:
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

Samoth

Maar een dierentuin leent zich juist uitstékend voor niets doen.  :ange:

With Pen and Paint

Citaat van: Samoth op november 21, 2018, 06:02:56 PM
Maar een dierentuin leent zich juist uitstékend voor niets doen.?  :ange:
Hahaha, ja voor sommigen valt het misschien onder 'niets doen', maar ik ben gewoon té erg een introvert ;D Ik vind het super gezellig om met mensen af te spreken maar ik moet me tussendoor ook kunnen opladen. Voor mij betekent niets doen dus meer boekje lezen/filmpje kijken en niet te veel socializen met mensen die ik nog niet zo goed ken ;)
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

Bubble

Dat herken ik wel Withpenandpaint. Maar wat let je om tijd voor jezelf te pakken tijdens het uitje? Ik denk dat een dierentuinbezoek zich daar ook perfect voor leent. Niks doen wat je niet wil hoor, ik probeer je niet over te halen. Maar soms is meer mogelijk dan wat je verwacht.
Anders goed is ook goed

Samoth

Herken ik heel erg hoor. Maar we kunnen prima in groep volledig zwijgend door de dierentuin wandelen en de communicatie enkel via dit topic laten verlopen, zodat we elkaar niet hoeven te spreken en aan te kijken. :wave:

Ace89

Citaat van: Withpenandpaint op november 21, 2018, 07:16:49 PM
Citaat van: Samoth op november 21, 2018, 06:02:56 PM
Maar een dierentuin leent zich juist uitstékend voor niets doen.??  :ange:
Hahaha, ja voor sommigen valt het misschien onder 'niets doen', maar ik ben gewoon té erg een introvert ;D Ik vind het super gezellig om met mensen af te spreken maar ik moet me tussendoor ook kunnen opladen. Voor mij betekent niets doen dus meer boekje lezen/filmpje kijken en niet te veel socializen met mensen die ik nog niet zo goed ken ;)

Je kunt gerust even lekker ergens op een bankje zitten bijkomen terwijl de rest van het kippenhok een of ander beestje aan het bekijken is.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Somebody someome

over beestjes gesproken? in Rhenen hebben ze toch ook die 2 baby pandas ?

Atlantis

Citaat van: Somebody someone op november 21, 2018, 09:02:15 PM
over beestjes gesproken? in Rhenen hebben ze toch ook die 2 baby pandas ?

Yep. Gaaf hè? Gaan we die ook zien  :)

En ook ik wil af en toe ff alleen zijn, geeft niets toch. Ga je gewoon even ergens rustig zitten of kijken. Als je elkaar daarin vrij laat, is er niets aan de hand.
I solemnly swear that I am up to no good...

With Pen and Paint

Leuke reacties allemaal, nu krijg ik er helemaal zin in :cheerleader:
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

AceVentura

Withpenandpaint, het is helemaal prima als je soms even tijd voor jezelf nodig hebt. Als dat helpt kunnen we ook afspreken dat je even je eigen gang gaat en we elkaar om een bepaalde tijd weer ergens ontmoeten ofzo. Kijk maar wat werkt voor jou, dat is uiteindelijk het belangrijkst.

Hoe laat zullen we die dag afspreken? Ik heb zelf het idee dat om 12:00 bijvoorbeeld wel ok is, wat denken jullie?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Atlantis

Haha. Ik had zelf al 12.00 hr in mijn agenda gezet, met eventueel erbij  :D. Het komt nu steeds dichterbij. Leuk hoor, zin in  :D
I solemnly swear that I am up to no good...

Somebody someome

Doe maar 12 uur, geen zin om vroeg op te staan in het weekend

Samoth

12u lijkt mij ook prima. Omdat ik vanuit 't Hoge Noorden kom, zal het voor mij wel tamelijk vroeg pissen worden vrees ik.  :pinguin:

With Pen and Paint

Citaat van: AceVentura op november 22, 2018, 10:16:54 AM
Withpenandpaint, het is helemaal prima als je soms even tijd voor jezelf nodig hebt. Als dat helpt kunnen we ook afspreken dat je even je eigen gang gaat en we elkaar om een bepaalde tijd weer ergens ontmoeten ofzo. Kijk maar wat werkt voor jou, dat is uiteindelijk het belangrijkst.

Hoe laat zullen we die dag afspreken? Ik heb zelf het idee dat om 12:00 bijvoorbeeld wel ok is, wat denken jullie?

Oh ik heb op zich niet echt tijd voor mezelf nodig terwijl ik weg ben denk ik. Het is meer dat ik als ik heel lang samen ben met nieuwe mensen ik soms ineens wat stiller kan zijn en meer zit te luisteren. Daar voel ik mezelf dan niet onprettig bij, maar ik krijg daar soms wel reacties op. En dat ik zei dat ik ook even rust wil in die periode heeft denk ik ook wel een beetje te maken met dat ik nu gewoon heel druk ben. Ik studeer voor een jaar in het buitenland, geef hier Nederlandse les en ik zit in de commissie van een studievereniging. Allemaal super leuk, maar als introvert merk ik nu dus wel erg dat ik echt behoefte heb aan af en toe gewoon even m'n eigen ding doen. Maar het helpt ook wel om dit soort dingen te benoemen merk ik vaak, zodra ik het er over heb dan valt die druk van het gevoel sociaal te 'moeten' zijn ook wel weg.
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein