Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kerst ideetje

Gestart door AceVentura, oktober 29, 2018, 08:15:23 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Samoth

Hopelijk, Withpenandpaint, werkt het dan als sporten; er vooraf verschrikkelijk tegenop zien, maar je tijdens en erna heel erg opgewekt en zelfs trots voelen. Overigens gewoon wegblijven als je je daar (toch) prettiger bij voelt. Ik denk niet dat er een beheerder van dit forum is die jouw account blokkeert en verwijdert als je het allemaal toch niet zo denkt te gaan trekken. Maar weet; ook voor mij is het de eerste keer dat ik mensen van hier ga zien en eigenlijk voelt naar deze get-together gaan wel als bevestiging van mijn aseksualiteit en dus mijn coming out. Kortom; ik vind het allemaal (ook) best wel verdo behoorlijk spannend. Dus als jullie je allemaal staan te verwonderen om twee kleine panda's, kan het zomaar zijn dat ik wat sta uit te blazen in de vlindertuin (geen idee of ze die hebben, maar dat terzijde).

Atlantis

@Samoth: geen vlindertuin, maar wel:

Bij de ijsberen vind je de 'bloeiende dag'. Prachtige bloemen, vogels en vooral vlinders. Deze vlinders zijn hier belangrijk. De oorsprong van dit kunstwerk gaat terug naar de 56 bevolkingsgroepen van China. Het Miao volk heeft de vlinder als belangrijkste symbool. Deze vlinder staat voor vrijheid. De Miao noemen zichzelf dan ook de kinderen van de Vlindermoeder, omdat de legende gaat dat deze 12 eieren legde. Uit één ervan kwam het Miao volk.

Kortom, een uitblaas plek ;-)...
I solemnly swear that I am up to no good...

AceVentura

Volgens mij gaat het helemaal goed komen  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Duodecim

Zijn nieuwe leden ook welkom?  ;)

Voor mij zou tussen kerst en oud en nieuw ideaal zijn!

Samoth

Zéker. Nieuw is ook maar een relatief begrip. 
:grouphug:

AceVentura

Uiteraard ben je welkom Duodecim, het ziet er wel naar uit dat het 23 december gaat worden.
Via deze poll kan je t/m 30 november jouw voorkeur aangeven. wie weet veranderd er nog wat:
http://du.asexuality.org/index.php?topic=6236.0
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

#81
Inmiddels is de poll gesloten en is de (misschien niet zo verrassende) uitslag definitief.

Alle informatie bij elkaar:
Wat gaan we doen: Ouwehands Dierenpark, achteraf gaan we nog wat eten in een nabij gelegen pannenkoekenhuis.
Wanneer: 23 december 2018
Hoe laat: 12:00 verzamelen bij de ingang
Op de kaart: https://www.openstreetmap.org/?mlat=51.95591&mlon=5.59194#map=17/51.95743/5.58892
Kosten: Toegang park: EUR 25,- (1 euro korting als je vooraf online besteld), parkeren: EUR 7,- per auto, eten: Wat je er zelf van maakt ::)

Het lijkt me handig om namen te verzamelen van wie je er allemaal komen, neem steeds het meest recente lijstje over in je post en zet je eigen naam erbij. Ik zal je enkele dagen ervoor een PM sturen met m'n telefoonnummer zodat je contact kan opnemen mocht er op het laatste moment iets zijn waardoor je bijvoorbeeld later of niet kan komen.
Citaat van: Lijst met deelnemers
AceVentura
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Bubble


Citaat van: Lijst met deelnemers
AceVentura
Bubble

Rijdt jij nu met mij mee, Ace V? Als je durft tenminste....
Anders goed is ook goed

Somebody someome

Namen die komen

ace ventura
bubble
Sombody someone. ( ook wel Tijl Trienen genaamd ) ovb dat ik die dag niet hoef te werken.

Samoth

Citeer
ace ventura
bubble
Sombody someone. ( ook wel Tijl Trienen genaamd ) ovb dat ik die dag niet hoef te werken.
Samoth

Ace89

#85
 :cheerleader:

Namen die komen

ace ventura
bubble
Sombody someone. ( ook wel Tijl Trienen genaamd ) ovb dat ik die dag niet hoef te werken.
Samoth
Nikkinda (Mensen die in de buurt van Elst (GLD) komen kunnen met mij meerijden


Zullen we het wel in 2018 doen?  ;)
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Atlantis

Citaat van: Nikkinda op november 30, 2018, 08:32:00 PM
:cheerleader:

Namen die komen

ace ventura
bubble
Sombody someone. ( ook wel Tijl Trienen genaamd ) ovb dat ik die dag niet hoef te werken.
Samoth
Nikkinda (Mensen die in de buurt van Elst (GLD) komen kunnen met mij meerijden
Atlantis


I solemnly swear that I am up to no good...

Atlantis

Voor korting  kun je de code omni2018 gebruiken. Dan kost je ticket nog maar €18,75. Scheelt behoorlijk dus. Even inloggen op  Ouwehand dierenpark  en vóór het selecteren van de datum de kortingscode  invullen.
I solemnly swear that I am up to no good...

AceVentura

Citaat van: Nikkinda op november 30, 2018, 08:32:00 PM
Zullen we het wel in 2018 doen??  ;)
Oeps  :bloos: Ik zal mijn bericht even aanpassen om verwarring te voorkomen ::)

Citaat van: Bubble op november 30, 2018, 07:49:49 PM
Rijdt jij nu met mij mee, Ace V? Als je durft tenminste....
Dat durven zit wel goed ;D. Wel wil ik dan een andere plek vinden waar ik m'n auto de dag kan laten staan, op die P+R zie ik dat niet zo zitten.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Somebody someome

nikkinda ? Kan ik met jou meerijden
ik kom vanaf nijmegen