Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kerst ideetje

Gestart door AceVentura, oktober 29, 2018, 08:15:23 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bubble

Ik heb de dagen voor kerst vrij, maar als er later iets gepland wordt, kijk ik of ik het kan regelen dat ik ook kan.
Anders goed is ook goed

Ace89

Ik begrijp dat een lokatie ergens in het midden van het land het handigst is voor de meeste mensen? Bijvoorbeeld in de buurt van Utrecht of een andere makkelijk te bereiken plek. Misschien is het een idee om een poll te maken voor de dagen rond kerst? Dan kunnen we in ieder geval een datum prikken.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Samoth

In het midden van het land is wat mij betreft prima. Maar liever niet in (de stad) Utrecht, want daar ken ik nog best wel wat mensen. En hoewel Utrecht geen Jipsingboermusselveenschekanaal ofzo is, houd ik de kans op awkward plotselinge ontmoetingen met bekenden liever zo piepklein mogelijk. Want ja, in de fase van schaamte zit ik nog wel.  :-[

Atlantis

Jipsingboermusselveenschekanaal????  :klap: :klap: :klap:
I solemnly swear that I am up to no good...

Atlantis

Na een nachtje slapen kom je vaak weer op verfrissende ideeën.  Zo werd ik wakker met het idee om in Baarn af te spreken (provincie Utrecht). Vlak bij het station zit een gelegenheid en dat heet "de Generaal". Ik ben er nooit binnen geweest,  maar het schijnt leuk te zijn. Verder ligt het dus vlak bij het station en midden in de bossen. Voor wie even lekker de kerstkilo's eraf wilt lopen. Ook lekker ontspannend   :)
Ik zal proberen een foto te maken als ik er met de trein langskom.
I solemnly swear that I am up to no good...

Edewecht

Citaat van: Atlantis op november 08, 2018, 11:41:40 PM
Jipsingboermusselveenschekanaal????:klap: :klap: :klap:

Ja, vlak bij Nieuw-Gasselternijveenschebovenboer ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Atlantis

Citaat van: Edewecht op november 09, 2018, 08:19:21 AM
Citaat van: Atlantis op november 08, 2018, 11:41:40 PM
Jipsingboermusselveenschekanaal??????  :klap: :klap: :klap:

Ja, vlak bij Nieuw-Gasselternijveenschebovenboer ;D

Oh, je kent het daar??? Leuk!!!!  :schater:
I solemnly swear that I am up to no good...

Edewecht

Joa, as drent ken ik doar wal 't ien en aander.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Atlantis

Citaat van: Edewecht op november 09, 2018, 08:24:47 AM
Joa, as drent ken ik doar wal 't ien en aander.

Dan ken je deze tent ook ;-)
I solemnly swear that I am up to no good...

AceVentura

Ik heb een poll gemaakt voor een datum, dan kunnen we langzaamaan wat concreter worden:
http://du.asexuality.org/index.php?topic=6236.0

Voor de lokatie denk ik bij het midden van het land direct aan de provincie flevoland, maar ik ben er niet bekend genoeg om met een concreet voorstel te komen.
De generaal ziet er inderdaad ook wel leuk uit, dit is hun website: http://degeneraal.nl
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Erik7494

Citaat van: Edewecht op november 09, 2018, 08:24:47 AM
Joa, as drent ken ik doar wal 't ien en aander.

Woar komst weg dan mien jong?

/mijn familie is Drents: De Punt.

Ik heb nog geen plannen voor de kerst, al heb ik zeker vakantie, maar waarschijnlijk ga ik wel een weekje weg.
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Edewecht

Citaat van: Erik7494 op november 09, 2018, 08:37:36 PM

Woar komst weg dan mien jong?

/mijn familie is Drents: De Punt.


Ik wil niet off-topic gaan maar ik vind deze vragen wel erg leuk. Daarom heb ik een nieuw topic aangemaakt, waar we dit gesprek kunnen voortzetten. :)
http://du.asexuality.org/index.php?topic=6239.msg164902#msg164902
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Zijn er nog meer suggesties dan alleen De Generaal? Ik ben zelf niet heel bekend in die regio.

Nog een ander ideetje: We kunnen ook wat meer doen dan alleen samen wat eten, misschien een activiteit overdag ofzo, hebben jullie daar interesse in? Ook wat dat betreft zijn suggesties welkom.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Somebody someome

ben overal voor open als het maar niet helemaal in het noorden  van het land is zeg alles noordelijker dan Zwolle of westelijker dan Roosendaal

Ace89

Kerstgrotten Valkenburg? Dat is 'ergens anders' toch? ? ;D

Op 23 december gaat ook de Nutcracker live in Pathe Alkmaar en Utrecht (ballet)

Afhankelijk van het weer is een wandeling ook altijd mooi
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D