Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo allemaal!

Gestart door Vanity, november 05, 2018, 09:39:29 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vanity

Hallo allemaal!

Mijn naam is Vanity, 22 jaar en ik kom uit het westen van het land.
Heel lang heb ik het gevoel gehad dat ik anders was dan anderen. Dit was ook het geval, want ik merkte al vrij snel dat ik niet aangetrokken was tot mannen of vrouwen. Na het lezen van een aantal artikelen wist ik het zeker: ik ben nket gek, maar ace. Wat ontzettend fijn dat ik een forum heb gevonden en ik met anderen hierover kan praten. Mochten jullie vragen hebben, dan mag je die natuurlijk altijd stellen.

Een hele fijne dag nog! Groetjes, Vanity

Koffie

Ik zie dat je je al hebt afgemeld, maar weet niet of je offline nog leest. Ik wil je in elk geval welkom heten en je laten weten dat je altijd welkom terug bent. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Als je nog mee leest: Welkom op het forum Vanity,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Velen van ons hebben eerst gedacht dat ze raar/gek/wat-dan-ook waren voordat ze aseksualiteit ontdekte, je bent dus zeker niet de enige die zich zo gevoeld heeft. Doordat je je hebt afgemeld is praten wat lastiger, als je weer een account aanmaakt dan kan dat uiteraard weer.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler