AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
November 13, 2018, 03:53:43                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
Heb je je geregistreerd, maar ontvang je geen activerings-email?

Stuur dan een email naar:
mailaven @ xs4all.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Omlaag Print
Auteur Topic: Hallo!  (gelezen 166 keer)
Edewecht
Administrator
AVENator

Martin, 1962

« Antwoord #15 Gepost op: November 07, 2018, 06:31:28 »

Hallo, Tabula rasa. Je bent meteen al intensief in gesprek, zie ik.
Welkom!

I'm not Weird - I'm a Limited Edition.
AceVentura
Administrator
A-Grade AVENite

Alrighty then!

« Antwoord #16 Gepost op: November 07, 2018, 01:53:35 »

Welkom op het forum Tabula rasa,  cake cake cake cake cake

Je bent meteen lekker actief, leuk !  Clapping
Ik hoop (en verwacht) dat je hier veel herkenning gaat vinden.

In je openingsbericht heb je het voornamelijk over libido. Aseksualiteit en (laag)libido zijn twee verschillende dingen, en uiteraard kunnen die twee ook tegelijk voorkomen. Aseksualiteit gaat meer over het ontbreken van seksuele aantrekking tot anderen. Het libido-niveau (of hoe noem je dat?) varieert dus onder aseksuelen.
Herkenning zal je hier sowieso vinden, dus ik wens je veel plezier en nieuwe inzichten.

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler
Samoth
Member
*

« Antwoord #17 Gepost op: November 07, 2018, 02:35:32 »

Dat laatste bedoelde ik overigens niet als specifieke vraag voor jou Wink ik bedoelde het in algemene zin dat het tijdenhet daten lastig achter komen is hoe het zit met iemands libido voordat je met die gene in een bed beland. Of je moet het rechtuit vragen maar das ook weer zo awkward?  Cheesy

Ik lees het net nog eens, zie de aanhalingstekens en snap nu dat je het inderdaad in het algemeen bedoelde, maar dat de (noem het maar) ijdelheid van Samoth zorgde dat hij het meteen op zichzelf ging betrekken. Bloos schater Wave

Juist een prima openingszin; "Hey, zeg, als tien staat voor 'Ik wil alle dagen meermalen seks en wordt chagrijnig als ik een dagdeel niet geneukt heb' en nul voor 'Geef me liever een chocolade Sinterklaas, in plaats van je geslachtsdeel', wat voor cijfer zou jij je libido dan geven?" Als iemand jou dan antwoordt met "Minimaal elf", dan weet je dat je je huisdeur niet op slot hebt gedaan en heel nodig en metéén weg moet.
Tabula rasa
Junior Member
*

« Antwoord #18 Gepost op: November 07, 2018, 06:42:16 »

Welkom op het forum Tabula rasa,?  cake cake cake cake cake

Je bent meteen lekker actief, leuk !?  Clapping
Ik hoop (en verwacht) dat je hier veel herkenning gaat vinden.

In je openingsbericht heb je het voornamelijk over libido. Aseksualiteit en (laag)libido zijn twee verschillende dingen, en uiteraard kunnen die twee ook tegelijk voorkomen. Aseksualiteit gaat meer over het ontbreken van seksuele aantrekking tot anderen. Het libido-niveau (of hoe noem je dat?) varieert dus onder aseksuelen.
Herkenning zal je hier sowieso vinden, dus ik wens je veel plezier en nieuwe inzichten.

Dankjewel Cheesy
Ik begrijp het verschil wel ja. In mijn geval is het dan aseksueel + laag libido + (hetero) romantisch haha. Poeh, wat een ingewikkeldheid Wink
Waarom ik het in het verhaal vooral over libido heb, is omdat dat denk ik beter te begrijpen was voor mijn ex. Het blijft voor hem moeilijk te begrijpen dat je totaal geen seksuele aantrekking hebt maar wel een relatie met iemand wilt. En dan soms misschien wel zin in het gevoel van seks maar niet om het te delen met iemand anders.. Daarnaast ben ik best veel veranderd de laatste jaren, wat het nog meer verwarrend maakt voor hem.

Dat laatste bedoelde ik overigens niet als specifieke vraag voor jou Wink ik bedoelde het in algemene zin dat het tijdenhet daten lastig achter komen is hoe het zit met iemands libido voordat je met die gene in een bed beland. Of je moet het rechtuit vragen maar das ook weer zo awkward??  Cheesy

Ik lees het net nog eens, zie de aanhalingstekens en snap nu dat je het inderdaad in het algemeen bedoelde, maar dat de (noem het maar) ijdelheid van Samoth zorgde dat hij het meteen op zichzelf ging betrekken. Bloos schater Wave

Juist een prima openingszin; "Hey, zeg, als tien staat voor 'Ik wil alle dagen meermalen seks en wordt chagrijnig als ik een dagdeel niet geneukt heb' en nul voor 'Geef me liever een chocolade Sinterklaas, in plaats van je geslachtsdeel', wat voor cijfer zou jij je libido dan geven?" Als iemand jou dan antwoordt met "Minimaal elf", dan weet je dat je je huisdeur niet op slot hebt gedaan en heel nodig en metéén weg moet.

De aanhalingstekens heb ik eraan toegevoegd omdat ik na teruglezen kon begrijpen waarom je het zo opvatte Wink
En hey, een beetje eidelheid is niks mis mee he. Zolang het gebruikt wordt met een gezonde dosis zelfspot zeker niet Cheesy
Die openingszin ga ik absoluut gebruiken  schater schater heb toch niks meer te verliezen denk ik zo Rollol
« Laatste verandering: November 07, 2018, 07:15:28 door Tabula rasa » Gelogd
Loesz :)
Member
*

« Antwoord #19 Gepost op: November 08, 2018, 03:13:13 »

Welkom op het forum!  cake cake
Pagina's: 1 [2] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: