Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Voetbal

Gestart door Samoth, november 08, 2018, 06:33:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Samoth


Somebody someome

Ik vind vooral leuk om zelf te doen en ik vind alleen Nederlands vrouwen elftal leuk. Die zeiken nooit als ze vallen

AceVentura

Op een schaal van 1 tot 10 is mijn interesse voor voetbal -1000000000000000000000000000  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Samoth

Goed, tijdens een komende meeting zullen we maar niet naar een betaald voetbalwedstrijd in een stadion gaan. 
:klap:

Atlantis

Citaat van: AceVentura op november 08, 2018, 07:03:06 PM
Op een schaal van 1 tot 10 is mijn interesse voor voetbal -1000000000000000000000000000?  ::)

Haha. Ik sluit me hier volledig bij aan..... Ik haat voetbal  :schater:
I solemnly swear that I am up to no good...

Edewecht

Citaat van: Somebody someone op november 08, 2018, 06:37:14 PM
(...) en ik vind alleen Nederlands vrouwen elftal leuk. Die zeiken nooit als ze vallen

:schater:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Erik7494

Ik ben geboren en getogen in Alkmaar, dus AZ.  Ooit zelf nog gedroomd van een profcarriere, maar het lichaam werkte niet mee, ik heb er alleen twee kapotte enkels aan over gehouden.
Woon er al decennia niet meer maar ga af en toe nog wel eens langs om een wedstrijdje te bezoeken.
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Den712

Leuk  ;D
Die hard PSVer, 25e jaar scc en ook uitwedstrijden. Stuk of 50 europees uit bezocht.

Ace89

Ik heb ook echt helemaal nada met voeltbal  :schater:

Tijdens WK/EK is het wel weer leuk om het gejuich/boe uit de straten te horen.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Edewecht

Voetbal stom? Welnee:
Vroeger, heel vroeger, toen de leeuwen nog strepen hadden, toen de lucht nog schoon was en seks vies, had ik een televisie.
Tijdens EK/WK keek ik, en wachtte op een doelpunt. Dat was het moment waarop degene die gescoord had zijn shirtje ver omhoog trok. Dat was het moment waarop ik wachtte.
Later is dit gedrag verboden door de FIFA, naar ik begrepen heb. Ik zie het althans nooit meer gebeuren. Maarja, ik heb geen televisie meer, dus het kan ook daar aan liggen.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Den712

Ja, dan krijg je een kaart.

Dagen/wekenlang uitkijken naar een wedstrijd, ultiem juichmoment tegen de rivaal, balen na een nederlaag, de CL tune mee zingen op Wembley, domme avonturen beleven in een oostblokland. Voetbal is voor mij meer dan een spelletje. Wel de belangrijkste bijzaak, dat dan weer wel  ;D

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)