Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik zoek een lieve partner

Gestart door meisje31, oktober 31, 2018, 06:13:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

meisje31

Hi Allemaal,

Ik ben 31 jaar, vrouw en ben al een hele tijd op zoek naar een partner (vrouw) waar seks geen behoefte is! Ik lees hier al een tijdje zonder account. Maar nu toch een account aangemaakt omdat ik het super fijn zou vinden om een maatje/partner te ontmoeten.
Ik ben een dierenliefhebber en het zou fijn zijn als ik dit kan delen. Zelf heb ik katten, konijnen, een schildpad en een fret en een hamster. Maar vind paarden en honden ook erg leuk! Verder lijkt het me leuk om gezellige dingen te doen. Een goed gesprek en respect voor elkaar vind ik belangrijk. Zo ook eerlijkheid en oprechtheid. Mensen die al snel denken om een andere partner te gaan zoeken hoeven niet te reageren. Ik wil echt iemand die er voor gaat en als de klik er echt is ook een relatie wil aangaan. Uiteraard zonder seks. Maar ik sta zeker open voor een simpele kus of knuffel   :knuffel:
Met andere woorden ben ik op zoek naar een fijn maatje die haar leven wilt delen.

Ik woon in de provincie Zeeland maar jij hoeft niet in Zeeland te wonen, dit mag ook brabant of zuid holland zijn of misschien zelft net over de grens in Belgie.  :)