Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Welke datum rond kerst gaan we wat doen?

Gestart door AceVentura, november 09, 2018, 03:45:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Ik dit topic (http://du.asexuality.org/index.php?topic=6223) hebben we hetover iets leuks doen rondom kerst. Hierbij een poll om te kijken op welke dag we wat gaan doen.
De poll staat open tot eind november, daarna wordt het toch al snel te kort dag om nog iets te organiseren.

Groetjes,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Stevie1992

#1
Oh no :p de 23e gaat voorop
I need no reasons, I simply.. am

Atlantis

Persoonlijk ben ik wel héél erg nieuwsgierig wie zich hebben opgegeven en wie ik misschien ga ontmoeten. Ik heb op de 23ste en 27ste gestemd. Hopelijk tot dan  :wave:
I solemnly swear that I am up to no good...

Samoth

Een béétje voorbarige vraag, Atlantis. Ik denk dat veel zal afgangen van de uiteindelijke datum. Wat trouwens als er tussen meerdere keuzes een gelijke stand is, beslist AceVentura als topic- en pollstarter dan welke datum het wordt, of komt er dan een ballotagecommissie die gaat beslissen welke datum 't wordt? Ik zie er ook wel naar uit jullie eens te gaan ontmoeten buiten deze digitale hangplek. 

Atlantis

@Samoth. Haha. Noem het maar enthousiasme  :schater:. Je hebt uiteraard volkomen gelijk!!!
I solemnly swear that I am up to no good...

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Stevie1992

Ik begin alvast te 'bidden' tot alles wat los en vast zit dat er geen sneeuwstorm is die dag zodat ik kan komen. Van de gedachte om in de sneeuw terug te rijden slaat me de angst nu al op t hart en ik wil zo graag een keer ergens aan meedoen (al heeft iemand daarboven schijnbaar een hekel aan mij zo gauw het buiten de provincie is)
I need no reasons, I simply.. am

Atlantis

Citaat van: Stevie1992 op november 23, 2018, 12:49:31 AM
Ik begin alvast te 'bidden' tot alles wat los en vast zit dat er geen sneeuwstorm is die dag zodat ik kan komen. Van de gedachte om in de sneeuw terug te rijden slaat me de angst nu al op t hart en ik wil zo graag een keer ergens aan meedoen (al heeft iemand daarboven schijnbaar een hekel aan mij zo gauw het buiten de provincie is)

Hi Stevie1992, zullen we die beren lekker in de dierentuin laten, in plaats van ze nu al op je pad te laten lopen? Komt vast goed  ;)
I solemnly swear that I am up to no good...

Somebody someome

met 15 zieltjes zijn we al max gezellig druk  ;D :grouphug:

AceVentura

Met 15 zou inderdaad een mooie groep zijn. Ervaring leert wel dat zo'n groep na de poll alleen maar kleiner wordt  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Samoth

Nog twee dagen om te stemmen. Tot die tijd *spannend tromgeroffel*...