Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

AVEN op de kaart

Gestart door joel., november 11, 2018, 01:12:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joel.

Hallo allenmaal, ik vond op het engels talig forum een post met een kaart waar iedereen zechzelf kan toevoegen.
Mischien is het handig om met het nederlands forum ook mee te doen, dat kan handig zijn voor het organizeren van bijvoorbeeld meetings, maar het kan ook gewoon leuk zijn om te weten of er andere asexueelen in de buurt wonen.

Link naar het orspronkelijke artiekel:
https://www.asexuality.org/en/topic/55703-add-yourself-to-the-avenmap-new-post/


Koffie

Zoals je ziet heb ik je topic verplaatst. Het stond in het 'contact gezocht' forumonderdeel en het is niet in de eerste plaats een oproepje, vandaar. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Stevie1992

Oh verdorie, jammer, hoor niet bij het Engelse forum dus kan ik m niet zien. Al weet ik dat er meerdere kaarten online zweven met aces. Met een groep zelf 2 keer geprobeerd, maar bij de ene site moest je na een tijd betalen en bij google werd het chaos en verdwenen allerlei dingen of waren er een heleboel waar alleen een naam stond en verder geen manier om contact te maken (plus dat niemand met lagen kon werken om orde te scheppen.
I need no reasons, I simply.. am

Koloios

Citaat van: Stevie1992 op november 13, 2018, 11:44:15 PM
Oh verdorie, jammer, hoor niet bij het Engelse forum dus kan ik m niet zien. Al weet ik dat er meerdere kaarten online zweven met aces. Met een groep zelf 2 keer geprobeerd, maar bij de ene site moest je na een tijd betalen en bij google werd het chaos en verdwenen allerlei dingen of waren er een heleboel waar alleen een naam stond en verder geen manier om contact te maken (plus dat niemand met lagen kon werken om orde te scheppen.

Het engelstalige forum gebruikt ook Google geloof ik, dus misschien dat ze daar dezelfde problemen hebben. Ik heb zelf niet zo heel erg de behoefte om mijn locatie zo openbaar te maken. :P
Hier is de directe link naar dat kaartje.

Jann

wauw die locaties zijn wel heeeeel specifiek!
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Edewecht

Hmmm... Iedereen weet dat ik in Emmen woon, het staat ook in mijn profiel. Maar om dit nou bij google aan de neus te hangen... Nee. Dat gaat me te ver. Waarschijnlijk weet google het natuurlijk al wel, want google weet heeeel veel, maar toch. Gevoelsmatig zeg ik nee... :-\
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

calculatedpassion

Citaat van: Jann op november 14, 2018, 01:11:43 PM
wauw die locaties zijn wel heeeeel specifiek!
Mwah, je kan ook het adres van het gemeentehuis invoeren.

Citaat van: Edewecht op november 14, 2018, 06:33:41 PM
Hmmm... Iedereen weet dat ik in Emmen woon, het staat ook in mijn profiel. Maar om dit nou bij google aan de neus te hangen... Nee. Dat gaat me te ver. Waarschijnlijk weet google het natuurlijk al wel, want google weet heeeel veel, maar toch. Gevoelsmatig zeg ik nee... :-\
Haha, dat weet Google allang met behulp van je IP. Enige wat daar tegen werkt is een VPN (of proxy, maar raad ik je af).

Jann

Ik hang waar ik woon ook liever niet de hele wereld aan de neus haha

Citaat van: calculatedpassion op november 14, 2018, 09:41:10 PM
Haha, dat weet Google allang met behulp van je IP. Enige wat daar tegen werkt is een VPN (of proxy, maar raad ik je af).

Yay voor VPN's!
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart