Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

23 / Arnhem / homo as

Gestart door petroleum, november 11, 2018, 04:07:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petroleum

Goedemiddag allen! 
Ik heet Lukas, ik ben 23 jaar oud en ik woon in Arnhem. Ik ben nu 3 jaar in Nederland (ik kom zelf uit Polen). Ik werk hier, volge een taalcursus enz. Ik ben aseksuel en val op manen. Ik drink geen alcohol, gebruike geen drugs en rook niet.
Want ik me eeznaam voel, ben ik op zoek naar leuke vriendschap en misschien wel een relatie. Ik hou van knuffelen en zoenen maar ik wil GEEN sex. Ik blijf nog 2 jaar wonen. Misschien vind ik iemand voor wie ik hier langer ga blijven? Hoe je eruit ziet en hoe oud je bent, maakt niet uit. Dat zou goed zijn dat je een beetje Engels of Duits spreekt.

Bij interesse stuur me een bericht.

Fijne dag,
Lukas

Atlantis

Welkom Lukas en succes met je zoektocht!!!!  :cake:
I solemnly swear that I am up to no good...

Edewecht

Hallo Lukas, welkom. Leuk dat je al zo goed Nederlands schrijft. Veel succes! :wave:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

petroleum

Citaat van: Edewecht op november 11, 2018, 06:00:19 PM
Hallo Lukas, welkom. Leuk dat je al zo goed Nederlands schrijft. Veel succes! :wave:
Bedankt! Helaas schrijf ik beter dan ik prate. Misschien daarom dat ik niemand heb om mee te praten. :(

Jeroen78

Citaat van: petroleum op november 11, 2018, 07:36:48 PM
Citaat van: Edewecht op november 11, 2018, 06:00:19 PM
Hallo Lukas, welkom. Leuk dat je al zo goed Nederlands schrijft. Veel succes! :wave:
Bedankt! Helaas schrijf ik beter dan ik prate. Misschien daarom dat ik niemand heb om mee te praten. :(

Heb je een bericht gestuurd