Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

West-Vlaamse jongen op zoek naar vrouw

Gestart door jomen jemen, november 18, 2018, 11:59:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jomen jemen

Hey,

Ben nieuw op dit forum en dacht om me even voor te stellen. Ik ben 25 jaar, mannelijk, woon in West-Vlaanderen, België en kwam erachter in een vorige relatie dat seks me eigenlijk niet veel deed, tot frustratie van mijn partner. Hierdoor zijn we na een kleine 2 jaar dan ook uiteen gegaan. Na die relatie is mijn zelfvertrouwen naar het andere geslacht toe enorm gezakt en heb ik weinig initiatief genomen tot het leren kennnen van nieuwe mensen. Ik ben nu ongeveer 3 jaar single, de eenzaamheid begint te knagen. Ik ben niet gemaakt om alleen te zijn. Uiteindelijk kwam ik bij dit forum terecht en dacht om het hier eens een kans te geven.

Over mezelf: ik heb bio-ingenieurswetenschappen gestudeerd met een master in levensmiddelentechnologie. Ik kijk graag films met een goed verhaal (niet een standaard actiefilm), gamen doe ik ook graag. Verder ga ik graag uit, ontmoet graag nieuwe mensen. Ik luister graag muziek (allerlei genres), enzovoort. Ik ben eerder een hondenmens, katten doen mij weinig. Sporten zoals voetbal en wielrennen zeggen me weinig, ik beoefen ook geen sport, echter doe ik wel graag badminton.Ik sta open voor nieuwe ervaringen om allerlei vlakken en leer graag bij.

Ik vind van mezelf dat ik trouw ben, vertrouwen is dan ook de hoeksteen van elke relatie. Ik kan enorm genieten van gezellig te knuffelen in bed en gewoon lekker samen naar een film te kijken.

Aarzel niet om mij te contacteren, ik sta open voor vrijblijvende dates. Naar afstand toe hou ik het liever in Vlaanderen, maximum tot Brabant in Nederland (is zo'n 2u rijden voor mij), maar dit is echt al een limiet.

Fieke

#1
Hoi,

Je berichtje is me opgevallen door het west-vlaamse in de titel. Ik ben ook van west-vlaanderen en het is leuk om eens een andere west-vlaming tegen te komen ? :)
Zelf heb ik ook gemerkt dat seks voor mij niet belangrijk is sinds mijn vorige relatie en daarom zou ik graag eens iemand willen leren kennen die op dezelfde manier door het leven gaat.
Zelf ben ik 24 jaar. Ik ben ergotherapeute. Ik hou van lezen en series/films te bekijken. Mijn grootste hobby is het bespelen van 2 muziekinstrumenten :)
Als je eens wil afspreken om elkaar beter te leren kenne, laat maar weten :)

Vele groetjes
Fieke

Michelle

Hey, ik ben Michelle en ben 25 jaar. Ik woon in Antwerpen (toch al een eindje weg)

Jouw verhaal klinkt zo bekend in de oren. Ik ben momenteel samen met een seksueel en daardoor besef ik nu des te beter dat ik helemaal niet geïntresseerd ben in seks. Ik geniet er zo van of samen met hem een film te zien of gewoon te knuffelen. Of gewoon rustig tegen hem aan liggen. Maar uiteraard heeft hij daar niet veel aan.

Je zei dat je graag nieuwe mensen ontmoet en ik chat wel graag dus misschien kunnen we dat doen?

westfluut

#3
Hey,

Ik was even niet actief maar ik wil zeker eens praten. Ik zie hier wel niet hoe ik jullie kan bereiken aangezien ik blijkbaar geen persoonlijke berichten kan versturen. Anders stel ik misschien voor om eerst via e-mail contact te houden voorlopig?

Mijn e-mailadres is garfield358.goemaere@hotmail.com dus stuur maar gerust een e-mailtje.

Groetjes :)

PS: Ik ben jomen jemen, ik kon niet meer inloggen op dit account en heb dan maar een ander account aangemaakt, dus om alle verwarring te vermijden, jomen jemen en westfluut zijn dezelfde :)

westfluut

De reden dat ik een e-mailadres opgeef is wegens anonimiteit op dit forum

Koffie

Kun je nog steeds geen prive-berichten versturen? Als het goed is kun je dat namelijk als je tenminste 1 bericht op het forum hebt staan.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

westfluut

Hey Koffie,

Ja het is uiteindelijk toch gelukt na even zoeken :)


Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie