Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo iedereen!

Gestart door Books and Tea, november 22, 2018, 05:46:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Books and Tea

Hey,  :wave:

Ik ben een studente uit Antwerpen, en dit is de eerste keer dat ik lid ben geworden van een forum als dit. Dan bedoel ik niet alleen een forum voor ace mensen, maar meer algemeen (ik ben het type dat meer leest en opvolgt zonder lid te zijn of te posten). Dit is een angstaanjagende stap voor mij.  ;D Ik ben hier vooral omdat ik even nood heb aan sociaal contact waar ik niet constant schrik moet hebben van bepaalde verwachtingen die mensen (vooral mannen dan in mijn geval) kunnen hebben.

De grootste reden dat ik heb afgehouden van het lid worden van de ace community is vooral dat ik er nooit echt behoefte voor gehad heb, wat in het laatste jaar ofzo toch veranderd is.

Ik heb geen idee wat ik zou moeten zeggen of wat ik zelf wil halen uit mijn lid worden hier, dus alle tips zijn van harte welkom :) Nu ga ik dit gewoon zo posten voor ik de moed verlies en van gedacht verander...

Edewecht

Hallo Books and Tea,

Je hebt die angstaanjagende stap dan toch maar mooi gezet! :cheerleader: En je hebt gewoon je eerste berichtje gepost. Prima!

En verder hoef je hier niets. Je kunt net zo veel -of weinig-  meelezen of posten als je zelf wilt. Doe vooral wat goed voor je voelt. Ik hoop dat je je hier thuis gaat voelen.
Welkom!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Welkom!