Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo iedereen!

Gestart door Books and Tea, november 22, 2018, 05:46:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Books and Tea

Hey,  :wave:

Ik ben een studente uit Antwerpen, en dit is de eerste keer dat ik lid ben geworden van een forum als dit. Dan bedoel ik niet alleen een forum voor ace mensen, maar meer algemeen (ik ben het type dat meer leest en opvolgt zonder lid te zijn of te posten). Dit is een angstaanjagende stap voor mij.  ;D Ik ben hier vooral omdat ik even nood heb aan sociaal contact waar ik niet constant schrik moet hebben van bepaalde verwachtingen die mensen (vooral mannen dan in mijn geval) kunnen hebben.

De grootste reden dat ik heb afgehouden van het lid worden van de ace community is vooral dat ik er nooit echt behoefte voor gehad heb, wat in het laatste jaar ofzo toch veranderd is.

Ik heb geen idee wat ik zou moeten zeggen of wat ik zelf wil halen uit mijn lid worden hier, dus alle tips zijn van harte welkom :) Nu ga ik dit gewoon zo posten voor ik de moed verlies en van gedacht verander...

Edewecht

Hallo Books and Tea,

Je hebt die angstaanjagende stap dan toch maar mooi gezet! :cheerleader: En je hebt gewoon je eerste berichtje gepost. Prima!

En verder hoef je hier niets. Je kunt net zo veel -of weinig-  meelezen of posten als je zelf wilt. Doe vooral wat goed voor je voelt. Ik hoop dat je je hier thuis gaat voelen.
Welkom!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Welkom!

Soms kan meelezen ook al genoeg zijn, je het gevoel geven dat er anderen zijn waarin je je kunt herkennen op een bepaald vlak. Dus kijk maar gewoon wat je wilt. Misschien is het best even fijn om van gedachten te wisselen zonder dat er allerlei verwachtingen zijn. We hopen hier een vrij open forum te hebben waar iedereen zich vrij voelt om te vertellen en te vragen wat er zich voordoet, maar waar je ook op de achtergrond mag blijven.

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Atlantis

I solemnly swear that I am up to no good...

AceVentura

Welkom op het forum Books and Tea,  :cake: :cake: :cake: :cake:
Ik krijg zomaar het idee dat jij van boeken en thee houd, klopt dat? ;D

Heel goed dat je het aangedurfd hebt om je te registreren  :klap:
Het is prima als je nog niet weet wat je precies uit je lidmaatschap hier wilt halen, ik zou zeggen: Doe gewoon mee met de gesprekken die er zijn, of start een nieuw onderwerp als je dat wilt, dan komt het denk ik vanzelf goed. Toen ik net nieuw was leerde ik ook dingen waarvan ik eerder niet had kunnen bedenken dat ik het had willen weten  ;)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

With Pen and Paint

Welkom Books and Tea!  :cake: Wat een leuke gebruikersnaam :D Ik hou ook erg van boeken en thee ^^
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

Koffie

Bij mij zijn het meer boeken en koffie. ;) Maar thee vind ik ook lekker.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Samoth

Lees, leer en verwonder je. Over de herkenning en zo over jezelf. Plaats hier op dit forum ook gerust je vragen, opmerkingen of hersenspinsels uit blijdschap of frustratie. Welkom!  :cake: